نکته جالب درمورد تاثیر اعتراضات روی لوئیس انریکه

نیمار در این فصل بارها توسط لوئیس انریکه تعویض شده است. آخرین بار، ۱۱ آوریل و در مقابل سویا بود که انریکه دستور تعویض نیمار را صادر کرد و اعتراض بسیار شدید و کمتر دیده شده این بازیکن را در پی داشت. بارسا تا پیش از آن تعویض، با گل های مسی و نیمار، ۲-۱ …

نیمار در این فصل بارها توسط لوئیس انریکه تعویض شده است. آخرین بار، ۱۱ آوریل و در مقابل سویا بود که انریکه دستور تعویض نیمار را صادر کرد و اعتراض بسیار شدید و کمتر دیده شده این بازیکن را در پی داشت. بارسا تا پیش از آن تعویض، با گل های مسی و نیمار، ۲-۱ از سویا پیش بود اما دقایقی بعد، گل تساوی را دریافت کرد.

روزهای پس از آن بازی، انریکه و نیمار هر دو مورد انتقاد قرار گرفتند. سرمربی بارسا در نشست خبری پس از بازی، قاطعانه اعلام کرد که برای او منافع تیم اهمیت دارند و به این اعتراضات بیهوده اهمیتی نخواهد داد اما وقتی خبر نشست بین انریکه و نیمار برای حل مشکلات، توسط پدر نیمار به بیرون درز کرد، همه متوجه شدند که این مساله تا چه اندازه برای انریکه مهم بوده است. پدر نیمار در مصاحبه ای اعلام کرد که پسرش با انریکه آشتی کرده و دو طرف صحبت های خوبی در زمینه حل مشکلات موجود با یکدیگر داشته اند. پس از بازی مقابل سویا، بارسا ۴ بازی انجام داده است. دو بازی مقابل پی اس جی و بازی مقابل والنسیا و اسپانیول.

در سه بازی از این ۴ بازی، انریکه هرگاه خواسته یکی از سه مهاجمش را بیرون بکشد، سوارز را تعویض کرده و نیمار ۹۰ دقیقه کامل در هر ۴ بازی در زمین حضور داشته است. البته این ستاره برزیلی با زدن ۴ گل، جواب اعتماد مربی خود را به خوبی داده است. پیش از این مسی نیز در بازی مقابل ایبار از تعویض شدن امتناع کرده بود و پس از بازی پرحاشیه مقابل سوسیداد که از نیمه دوم وارد زمین شد، جنجال های فراوانی بخاطر نیمکت نشینی خود ایجاد کرد.مسی پس از آن، هرگز تعویض نشد و همواره از ابتدا به زمین رفته است.

بارسا و انریکه در تلاش برای کسب سه گانه در این فصل هستند و انتقادی به آنها از حیث کسب نتایج مطلوب وارد نیست اما پرواضح است که اعتراضات به انریکه، در نهایت به نفع بازیکن معترض تمام می شود. حداقل اینکه مورد نیمار و مسی، این مساله را به اثبات می رسانند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا