درمان گزش انواع حشرات با روغن اسطوخودوس

موبنا – بسیاری افراد از خارش و درد ناشی از گزش حشرات رنج می برند. علاوه بر این، با نزدیک شدن به فصل تابستان، وجود حشراتی مانند پشه و مگس سیاه افزایش می یابد که پیاده روی در محیط های سرباز و طبیعی در این زمان امکان گزش حشرات را دوچندان می کند. گاهی اوقات …

موبنا – بسیاری افراد از خارش و درد ناشی از گزش حشرات رنج می برند. علاوه بر این، با نزدیک شدن به فصل تابستان، وجود حشراتی مانند پشه و مگس سیاه افزایش می یابد که پیاده روی در محیط های سرباز و طبیعی در این زمان امکان گزش حشرات را دوچندان می کند.
گاهی اوقات گزش این حشرات فرد را دچار مشکلات پوستی و عفونی می کند که استفاده از لوسیون ها و کرم های ضد درد و التهاب دیرتر اثر می گذارد و اثرات جانبی مخصوص به خود را دارد؛ به منظور درمان التهاب، خارش و درد ناشی از گزش حشرات، انتخاب راهی طبیعی و خانگی بهترین گزینه است.
برای این کار به روغن اسطوخودوس نیاز دارید، این روغن در چند دقیقه اثری معجزه آسا در درمان التهاب ناشی از گزش داشته و علاوه بر آن، روند درمان سوختگی، جراحت و ورود سم های غیرکشنده به بدن را تسریع می کند. اسطوخودوس خاصیت ضد التهاب و ضدباکتریایی دارد و بازسازی بافت های بدن را تسریع می کند.
برای این کار کافی است روغن اسطوخودوس را بر روی محل گزش قرار داده و با پارچه ای تمیز آن را ببندید. روزی دو مرتبه این کار را در صبح و شب تکرار کنید تا از اثرهای شفابخش آن بهره مند شوید.

 منبع: سلام دکتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا