مرد بي خانمان در فرانسه ده‌ها گربه را سر بريد

موبنا -به گزارش رسانه هاي خارجي، ماموران پليس در بيقوله اي اطراف يك پمپ بنزين در منطقه «روزني سو بوا» در شرق پاريس كه محل اسكان اين فرد است ، آثار بدرفتاري و جنايت عليه حيوانات را يافتند. اين مرد ۵۷ گربه بيمار و گرسنه را در اتاقي حبس كرده و ۲۲ گربه را نيز …

موبنا -به گزارش رسانه هاي خارجي، ماموران پليس در بيقوله اي اطراف يك پمپ بنزين در منطقه «روزني سو بوا» در شرق پاريس كه محل اسكان اين فرد است ، آثار بدرفتاري و جنايت عليه حيوانات را يافتند. اين مرد ۵۷ گربه بيمار و گرسنه را در اتاقي حبس كرده و ۲۲ گربه را نيز كشته است.
منابع پليس مي گويند اين فرد اويل ماه ژوئن محاكمه خواهد شد.

انتشار اين خبر و قتل حيوانات به دست يك فرد بي خانمان در حومه پاريس جلوه ديگري از نابرابري هاي موجود در جامعه فرانسه است كه اين بار آثار مرگبار آن به شكل جنايت عليه حيوانات بروز يافته است.

اين درحالي است كه رسانه هاي غربي در پي حملات تروريستي در برخي كشورهاي غربي تلاش مي كنند با ادعاي ارتباط تروريسم با اسلام گرايي ، توجهات افكار عمومي را از مشكلات اين جوامع منحرف سازند. برخي كارشناسان بر اين باورند كه اقشار حاشيه اي در جوامع غربي تحت فشار فقر و تبعيض بطور بالقوه مستعد اقدامات خشن و تروريستي هستند و در اين ميان گفتمان گروههاي تروريستي مانند داعش تنها محملي براي جذب اين افراد است.

در حملات تروريستي نوامبر سال گذشته (آبان ۹۴) در پاريس ۱۳۰ تن كشته شدند و از آن پس حالت فوق العاده در اين شهر برقرار شد. همچنين در حملات تروريستي در بروكسل پايتخت بلژيك كه روز ۲۲ مارس (سوم فروردين) روي داد، ۳۵ نفر كشته و حدود ۳۰۰ نفر مجروح شدند.

 منبع: ایرنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا