نخستین تراشه موبایلی شائومی با نام Rifle آماده ورود به گوشی‌های هوشمند

موبنا، میثم لطفی – امروز اخبار دیگری در این زمینه منتشر شده است و شایعات منتشر شده از سوی منابع تامین قطعات الکترونیکی نشان می‌دهد که این شرکت چینی نخستین پردازنده اپلیکیشن‌های موبایلی را که به تنهایی ساخته است، با نام Rifle معرفی می‌کند. شرکت شائومی برای ماه مه یک همایش بزرگ ترتیب داده است …

موبنا، میثم لطفی – امروز اخبار دیگری در این زمینه منتشر شده است و شایعات منتشر شده از سوی منابع تامین قطعات الکترونیکی نشان می‌دهد که این شرکت چینی نخستین پردازنده اپلیکیشن‌های موبایلی را که به تنهایی ساخته است، با نام Rifle معرفی می‌کند.

شرکت شائومی برای ماه مه یک همایش بزرگ ترتیب داده است تا طی آن از Rifle رونمایی کند. این اطلاعات روز گذشته در روزنامه Korea Times منتشر شد و یکی از مدیران اصلی شرکتی که قطعات الکترونیکی شائومی را تامین می‌کند در این زمینه توضیح داد.

 xiaomi Rifle  (2)

تراشه Rifle از طراحی هسته پردازشگر ARM CPU به عنوان پایه اصلی بهره برده است. بر این اساس می‌توان آن را با تراشه Exynos 8890 سامسونگ که در گوشی‌های Galaxy S7 و S7 edge به کار گرفته شده است کاملا متفاوت دانست.

تراشه Rifle برای گوشی‌های پیشرفته و پرقدرت ساخته نشده است. بر این اساس شرکت شائومی پیش‌بینی می‌کند از این محصول در سری گوشی‌های میان‌رده خود استفاده کند.

روزنامه کره‌ای توضیح داد صنعت جهانی تلفن همراه به سمتی می‌رود که گوشی‌های ارزان با قابلیت‌های بیشتر را در اختیار کاربران بگذارد و در همین راستا شرکت شائومی می‌کوشد سرمایه‌گذاری‌های بیشتری انجام دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا