عرضه دوربین دیجیتالی ۱۰۰ مگاپیکسلی با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان

موبنا، میثم لطفی – دوربین دیجیتالی H6D-100c به حسگر CMOS با کیفیت ۱۰۰ مگاپیکسل مجهز شده است و دوربین H6D-50c همراه با حسگر CMOS با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل به دست کاربران جهانی می‌رسد. علاوه بر قابلیت بالای تصویربرداری، مدل ۱۰۰c می‌تواند تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۴ هزار پیکسل با فرمت RAW تهیه کند و …

موبنا، میثم لطفی – دوربین دیجیتالی H6D-100c به حسگر CMOS با کیفیت ۱۰۰ مگاپیکسل مجهز شده است و دوربین H6D-50c همراه با حسگر CMOS با کیفیت ۵۰ مگاپیکسل به دست کاربران جهانی می‌رسد.

علاوه بر قابلیت بالای تصویربرداری، مدل ۱۰۰c می‌تواند تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۴ هزار پیکسل با فرمت RAW تهیه کند و بر این اساس، محصول یاد شده نخستین دوربین دیجیتالی متوسط در جهان محسوب می‌شود که این امکان را به کاربران می‌دهد. دیگر دوربین‌های دیجیتالی که در این سطح فروخته می‌شوند قابلیت تصویربرداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را دارند.

camera (2)

سرعت شاتر هر دو دوربین دیجیتالی یاد شده به گونه‌ای تنظیم شده است که از ۶۰ دقیقه تا یک‌دوهزارم ثانیه تغییر می‌کند و این اتفاق میانگین ISO را تا ۱۲۸۰۰ افزایش می‌دهد.

این دو دوربین دیجیتالی از سیستم‌های ارتباطی USB 3.0 با قابلیت Type-C، گیرنده Wi-Fi، خروجی HDMI، کارت ورودی CFast و SD، نمایشگر ۳ اینچی لمسی و انواع مختلف لنزهای H پشتیبانی می‌کنند.

بدنه دوربین دیجیتالی H6D-100c با قیمت ۳۲۹۹۵ دلار و دوربین ۵۰c هم با قیمت ۲۵۹۹۵ دلار فروخته می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا