اظهارنظر عجیب پلاتینی در مورد بنزما

موبنا – به گزارش “ورزش سه”، حضور کریم بنزما در یورو ۲۰۱۶ به دلیل درگیر بودن او در پرونده باج خواهی از متیو والبوئنا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و به گفته دیدیه دشان، حضور این بازیکن در تیم ملی فرانسه فعلا مقدور نیست. میشل پلاتینی، رئیس سابق یوفا که به اتهام …

موبنا – به گزارش “ورزش سه”، حضور کریم بنزما در یورو ۲۰۱۶ به دلیل درگیر بودن او در پرونده باج خواهی از متیو والبوئنا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و به گفته دیدیه دشان، حضور این بازیکن در تیم ملی فرانسه فعلا مقدور نیست.

میشل پلاتینی، رئیس سابق یوفا که به اتهام فساد مالی از فعالیت در فوتبال معلق شده است، در مصاحبه با خبرنگاران در مورد بنزما گفت:” من یکی از کسانی هستم که در مورد پرونده قضایی بنزما تردیدهای زیادی دارم. در حال حاضر نسل فوق العاده ارزشمندی در فوتبال فرانسه ظهور کرده که زیر نظر دشان می توانند به درجات بالایی برسند.

دشان مجموعه بازیکنان خود را به خوبی می شناسد و اوست که در مورد بنزما تصمیم خواهد گرفت. هر چه او بگوید مورد تایید من نیز خواهد بود. عقیده من این است که هر بازیکنی که در تیمی بزرگ بازی می کند حتما بازیکن بزرگی نیست. ستاره رئال مادرید رونالدو است. کریم بازیکن خوبی است اما با وجود اینکه در رئال حضور دارد، بازیکن درجه یک و تاپی نیست.”

 منبع:  ورزش سه 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا