گواردیولا: یک گام روبه جلو دیگر برداشتیم

به نقل از رویترز، بایرن مونیخ در حساس ترین بازی هفته بیست و سوم بوندسلیگا در خانه ولفسبورگ به میدان رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا به یکه تازی خود در جدول رده بندی ادامه دهد. پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از …

به نقل از رویترز، بایرن مونیخ در حساس ترین بازی هفته بیست و سوم بوندسلیگا در خانه ولفسبورگ به میدان رفت و موفق شد با دو گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا به یکه تازی خود در جدول رده بندی ادامه دهد.

پپ گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و گفت: یک بار دیگر نشان دادیم که تیم بزرگی هستیم و توان پیروزی در شرایط سخت را داریم. تنها چهار روز قبل در دیداری سخت، به مصاف یوونتوس رفتیم. سفر کردن به ایتالیا و بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا، آن هم برابر تیم خوبی چون یوونتوس طبیعی است که ما را خسته کند.

او ادامه داد: انتظار بازی سخت تری را داشتم اما خوشبختانه یک گام رو به جلو دیگر برداشتیم و سه امتیاز این بازی را هم به دست آوردیم. بسیار خوشحالم که در این دیدار هم به پیروزی رسیدیم. از عملکرد بازیکنان رضایت کامل را دارم. آنها وظیفه خود را به خوبی در زمین انجام دادند.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۶۲ امتیازی شد تا فاصله خود را در صدر جدول رده بندی با دورتموند به ۱۲ امتیاز افزایش دهد البته شاگردان توماس توخل هنوز در هفته بیست و سوم به میدان نرفته اند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا