واکنش راموس به سخنان رونالدو

به نقل از EFE، حساس ترین بازی هفته بیست و ششم رقابت های لیگا با پیروزی یک بر صفر اتلتیکو مادرید برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به پایان رسید تا شاگردان زین الدین زیدان سه امتیاز حساس دیگر را از دست دهند و کار آنها برای کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت شود. کریستیانو رونالدو، …

به نقل از EFE، حساس ترین بازی هفته بیست و ششم رقابت های لیگا با پیروزی یک بر صفر اتلتیکو مادرید برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به پایان رسید تا شاگردان زین الدین زیدان سه امتیاز حساس دیگر را از دست دهند و کار آنها برای کسب عنوان قهرمانی بسیار سخت شود.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید بعد از پایان بازی سخنانی را بر زبان آورد که بازتاب زیادی در رسانه های اسپانیایی و اروپایی داشت. او گفت که اگر دیگر هم تیمی هایش مانند او بودند الان رئال در صدر جدول رده بندی قرار داشت.

بسیاری این اظهار نظر رونالدو را نوعی بی احترامی به بازیکنان رئال مادرید دانستند.

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید در واکنش به سخنان رونالدو گفت: هر انسانی آزاد است که آنچه را که به آن اعتقاد دارد بر زبان آورد. من باید بگویم که افتخار می کنم که در رئال مادرید و کنار بازیکنان این تیم بازی می کنم.

او ادامه داد: من به رونالدو اطمینان کامل دارم و او را به خوبی می شناسم. بدون شک او چنین سخنانی را به قصد توهین و بی احترامی کردن به هم تیمی هایش بر زبان نیاورده است. از سخنان او برداشت بدی شده است.

راموس درباره شانس رئال برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری لیگا گفت: اصلا به دنبال بهانه تراشی و سخنان غیر منطقی نیستم. براین باور هستم که قهرمانی در لیگا برای ما غیر ممکن شده است. بهتر است که تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان اروپا گذاریم و نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا قهرمانی در این رقابت بزرگ را به دست آوریم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا