آلگری: در مونیخ کار بایرن را تمام می کنیم

یوونتوس در حالی در این دیدار به تساوی دو بر دو دست یافت که با دو گل از حریف خود عقب بود، اما شاگردان آلگری به بازی برگشتند و موفق شدند دو گل به ثمر رسانند تا امیدهای این تیم برای صعود به دور بعد زنده نگه داشته شود. آلگری براین باور است که تیمش …

یوونتوس در حالی در این دیدار به تساوی دو بر دو دست یافت که با دو گل از حریف خود عقب بود، اما شاگردان آلگری به بازی برگشتند و موفق شدند دو گل به ثمر رسانند تا امیدهای این تیم برای صعود به دور بعد زنده نگه داشته شود.

آلگری براین باور است که تیمش می تواند با نتیجه گرفتن در دیدار برگشت به دور بعد راه یابد. سرمربی یووه در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتیم و اشتباهات زیادی را هم مرتکب شدیم اما در نیمه دوم بسیار خوب بودیم و نشان دادیم که تیمی بزرگ هستیم. در دیدار برگشت نباید بازی ضعیف خود در نیمه نخست این دیدار را مدنظر قرار دهیم بلکه باید این نیمه دوم را به خاطر آوریم تا با روحیه خوبی برابر بایرن بازی کنیم.

او ادامه داد: می توانستیم در خط دفاعی نمایش بهتری از خود نشان دهیم. اگر در خط دفاعی اشتباه نمی کردیم الان پیروز از میدان خارج شده بودیم، اما در خط حمله خود بسیار خوب ظاهر شدیم و فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم.

سرمربی یووه در ادامه سخنان خود گفت: با اعتماد به نفس لازم برابر تیم بایرن مونیخ به میدان نرفتیم. اگر با اعتماد به نفس و روحیه خوب بازی می کردیم نتیجه به گونه دیگری رقم می خورد. وقتی گل نخست خود را به ثمر رساندیم تازه به بازی امیدوار شدیم و اعتماد از دست رفته را به دست آوردیم و این نشان می دهد که در لیگ قهرمانان اروپا فاکتورهای مثل شخصیت، اعتماد به نفس و شجاعت تاثیر بسیار بالایی دارد.

آلگری درباره شانس تیمش برای صعود به دور بعد گفت: درست است که در این دیدار نتیجه خوبی را به دست نیاوردیم اما این شانس را داریم که در مونیخ کار بایرن را تمام و به دور بعد راه پیدا کنیم. یوونتوش شانس صعود دارد و امید خود را از دست نمی دهیم. تا دیدار برگشت زمان زیادی باقی مانده است. بنابرین هنوز زود است که به این دیدار فکر کرد و باید تمرکز خود را روی رقابت های سری A گذاشت.

او در پایان سخنان خود درباره تعویض هایش در این دیدار گفت: هرنانس بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و جواب انتقادات را داد. استورارو هم خط میانی ما را تقویت کرد و نشان داد که توانایی های بسیار بالایی دارد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا