تعریف و تمجید بازیکن العربی از نکونام

به نقل از روزنامه الوطن قطر، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران تصمیم گرفت که بعد از یک نیم فصل حضور در سایپا لیگ ستارگان قطر را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند. او با وجود برخی اعتراض‌هایی که هواداران العربی به حضور این بازیکن ایرانی در تیم خود داشتند تصمیم گرفت …

به نقل از روزنامه الوطن قطر، جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران تصمیم گرفت که بعد از یک نیم فصل حضور در سایپا لیگ ستارگان قطر را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند. او با وجود برخی اعتراض‌هایی که هواداران العربی به حضور این بازیکن ایرانی در تیم خود داشتند تصمیم گرفت که این تیم قطری را انتخاب کند.

نکونام جواب اعتماد جیان فرانکو زولا، سرمربی العربی را به خوبی داد و از بهترین بازیکنان لیگ ستارگان قطر در نیمه فصل دوم بوده است.

این بازیکن ایرانی تاکنون چهار بار برای العربی به میدان رفته که در هر چهار بازی جزو بهترین بازیکنان بوده است و با بازی‌های درخشانی که به نمایش گذاشته باعث شده تا العربی از چهار بازی خود هفت امتیاز به دست آورد. این درحالی است که العربی قبل از حضور نکونام نتایج بسیار بدی به دست آورد و سرمربی این تیم تا آستانه اخراج هم پیش رفت.

عملکرد خوب نکونام در العربی بازتاب زیادی در رسانه های قطری داشته است و همه به ستایش از این بازیکن ایرانی می پردازند تا نشان دهند که او از بهترین خریدهای نیم فصل دوم لیگ ستارگان قطر بوده است.

علی جاسمی، بازیکن العربی که یکی از بهترین بازیکن این تیم به شمار می‌آید در گفت وگویی که با روزنامه الوطن قطر داشت به ستایش از نکونام پرداخت و او را یکی از بهترین هافبک های دفاعی لیگ ستارگان قطر دانست.

او گفت: نکونام خرید بسیار خوبی برای العربی بود. وقتی او به تیم ما پیوست جنجال زیادی به وجود آمد و بسیاری بر این باور بودند که او با سن بالایی که دارد نمی‌تواند خرید خوبی برای العربی باشد اما این بازیکن ایرانی ثابت کرد که سن و سال نمی تواند مانعی برای درخشش یک بازیکن باشد.

او ادامه داد: کسی که بازیهای نکونام را دیده باشد ایمان می آورد که این بازیکن توانایی بسیار بالایی دارد. او از بهترین هافبک های لیگ ستارگان قطر است. نکونام بازی های درخشانی را برای العربی به نمایش گذاشته و از بهترین خریدهای ما بوده است.

العربی از بین تیم های که بازیکن ایرانی در اختیار دارد بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده و در جایگاه پنجم جدول رده بندی جای دارد. این تیم در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیستم لیگ ستارگان قطر به مصاف الأهلی بحران زده خواهد رفت که مجتبی جباری و پژمان منتظری را در ترکیب خود دارد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا