توطئه علیه علیرضا حقیقی خنثی شد!

علیرضا حقیقی در فوتبال اروپا بازی کرد. آخرین بار او با پیراهن پنافیل در لیگ پرتغال بازی کرده بود و این بار پیراهن تیم جدیدش را به تن داشت؛ ماریتیمو. علیرضا البته در نیم فصل اول هم یک بار برای روبین کازان روسیه به میدان رفت اما برایش کافی نبود. او در نیم فصل تمام …

علیرضا حقیقی در فوتبال اروپا بازی کرد. آخرین بار او با پیراهن پنافیل در لیگ پرتغال بازی کرده بود و این بار پیراهن تیم جدیدش را به تن داشت؛ ماریتیمو. علیرضا البته در نیم فصل اول هم یک بار برای روبین کازان روسیه به میدان رفت اما برایش کافی نبود. او در نیم فصل تمام تلاش خود را کرد تا با وجود تمام بد قلقی های روس ها، بتواند سرانجام رضایتنامه اش را بگیرد و جدا شود. او سال گذشته وقتی در لیگ حرفه ای پرتغال به میدان می رفت که بازیکن روبین بود اما یکشنبه شب او دیگر بازیکن روبین نبود، بازیکن ماریتیمو به حساب می آمد.

تلاش برای پیشرفت

از روز اول حضور در این باشگاه بزرگ پرتغالی، نلو وینگادا سرمربی نام آشنای تیم به او گفت که باید دو چندان تلاش کند. باید بجنگد و مطمئن باشد که به حقش خواهد رسید. این بود که او فشار تمریناتش را دو چندان کرد. علیرضا در سرش یک نقشه داشت، اینکه به خاطر درخشش در تیم ملی مثل جام جهانی ۲۰۱۴، فیکس بازی کند. به همین خاطر بود که از کازان جدا شد. او قبل از ترک روبین به خبرورزشی گفته بود: «بزرگترین مشکلم این است که بازی نمی کنم. بازی کنم اعتماد به نفسم بالا می رود.»

یک اتفاق عجیب

یکشنبه شب او در بد مسابقه ای فرصت بازی یافت. در دقیقه ۴۰ بازی با براگا، یکی از قدرت های لیگ پرتغال، دروازه بان فرانسوی این تیم آسیب دید. سلین که در گذشته هم دقیقا در شرایطی که ماریتمو در زمین بازی در بحران بود، ناگهان مصدوم شده بود. این بار هم وقتی او خودش را به زمین انداخت، بازیکنان تیم حدس می زدند که دیگر بلند نشود. او سه گل خورده بود و هر لحظه شرایط بحرانی تر می شد. حالا تصور کنید در این شرایط حقیقی به میدان می رفت، بازیکنی که برای او یک خطر است. روز اولی که علیرضا به ماریتیمو رفت رسانه های پرتغالی نوشتند او رقیبی سرسخت برای سلین است. این گلر فرانسوی هم احتمالا یکشنبه شب با خود تصور کرده بود، حالا که تیم سه گل خورده و ۱۰ نفره است، خودش را به مصدومیت بزند تا حقیقی به میدان برود و در همان بازی اول چند گل بخورد تا پرونده اش بسته شود! اما این توطئه در پایان بازی نقش بر آب شد چراکه علیرضا هیچ گلی دریافت نکرد و تازه بعد از ورود او به زمین، تیم یک گل هم زد.

علیرضا فیکس شد؟

رفتار عجیب گلر فرانسوی ماریتیمو باعث شد تا حالا پیش بینی ها از نیمکت نشینی ها بگوید. این بازیکن چون در گذشته هم سابقه چنین رفتاری داشته، در مظان اتهام قرار گرفته است. با این شرایط به نظر می رسد باید منتظر فیکس بودن علیرضا حقیقی در بازی های بعدی ماریتیمو بود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا