سامسونگ اپل را در آمریکا هم شکست می‌دهد

به گزارش موبنا، مهم‌ترین نکته در این گزارش به کاهش فاصله میان اپل و سامسونگ در بازار آمریکا مربوط می‌شد. شرکت اپل هم‌اکنون ۴۰ درصد بازار دستگاه‌های موبایلی آمریکا را در اختیار دارد و در مقابل، شرکت کره‌ای سامسونگ توانسته است ۳۱ درصد این بازار را در دست بگیرد. توسعه فعالیت‌های سامسونگ در آمریکا بسیار …

به گزارش موبنا، مهم‌ترین نکته در این گزارش به کاهش فاصله میان اپل و سامسونگ در بازار آمریکا مربوط می‌شد. شرکت اپل هم‌اکنون ۴۰ درصد بازار دستگاه‌های موبایلی آمریکا را در اختیار دارد و در مقابل، شرکت کره‌ای سامسونگ توانسته است ۳۱ درصد این بازار را در دست بگیرد.

توسعه فعالیت‌های سامسونگ در آمریکا بسیار قابل ملاحظه بوده است، ولی دیگر شرکت‌های خارجی حاضر در این بازار نیز تلاش‌های قابل ملاحظه‌ای انجام داده‌اند تا بتوانند در سطح خود پیشرفت کنند.

شرکت ال‌جی رتبه سوم در لیست بزرگترین فروشندگان موبایل در آمریکا را در اختیار دارد و صاحب ۱۰ درصد این بازار است. از دیگر شرکت‌های بزرگ در این بازار می‌توان به موتورولا و HTC اشاره کرد که هر کدام ۵ درصد بازار را در اختیار گرفته‌اند.

شرکت سامسونگ طی سال ۲۰۱۵ میلادی موفق شد ۳۲۴.۸ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در بازار جهانی به فروش برساند و در مقابل اپل موفق به فروش ۲۳۱.۵ میلیون دستگاه شد.

بررسی‌های جدید نشان داد یک‌سوم صاحبان دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS دستکم دو سال است که از موبایل خود استفاده می‌کنند و در مقابل ۳۰ درصد مشتریان سامسونگ بیش از دو سال است که دستگاه‌های خود را مورد استفاده قرار می‌دهند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا