باتری این گوشی ۱۰۰ دلاری دو برابر آیفون ۶s توان دارد

به گزارش موبنا، شرکت اپل گوشی هوشمند آیفون را با بهترین امکانات به دست کاربران جهانی می‌رساند. ولی شیائومی با گوشی جدید Redmi 3 خود توانسته است تا اندازه‌ای گوی سبقت را از اپل برباید. گوشی هوشمند Redmi 3 در کشور چین با قیمت ۱۰۵ دلار فروخته می‌شود و البته قابلیت‌ها و امکانات مختلفی را …

به گزارش موبنا، شرکت اپل گوشی هوشمند آیفون را با بهترین امکانات به دست کاربران جهانی می‌رساند. ولی شیائومی با گوشی جدید Redmi 3 خود توانسته است تا اندازه‌ای گوی سبقت را از اپل برباید.

گوشی هوشمند Redmi 3 در کشور چین با قیمت ۱۰۵ دلار فروخته می‌شود و البته قابلیت‌ها و امکانات مختلفی را در آن ارایه می‌دهد. این گوشی هوشمند مانند آخرین مدل آیفون بدنه فلزی دارد که به رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلای ساخته شده است.

رابط کاربری MIUI نیز شباهت زیادی به iOS دارد تا خدمات اندروید را در بهترین شکل به دست کاربران برساند و البته مشابهت‌های دیگری هم در این گوشی‌ها دیده می‌شود.

اما آنچه که محصول چینی را از آیفون متمایز می‌کند باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپری آن است. این باتری بسیار پرقدرت در حالی عرضه شده است که گوشی هوشمند آیفون ۶s همراه با باتری ۱۷۱۵ میلی‌آمپری به دست کاربران جهانی می‌رسد.

باتری بزرگتر به این معنی است که کاربران دیگر نگرانی در مورد طول عمر انرژی ذخیره شده در گوشی هوشمند خود ندارند و به همین خاطر به راحتی می‌توانند از این نظر آن را جایگزین آیفون کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا