ساعت هوشمند Fitbit فعلا با ویندوز فون سازگاری ندارد

به گزارش موبنا، ولی این طور که شرکت سازنده در آخرین بیانیه خود اعلام کرده است هنوز هماهنگی‌های لازم بین این ساعت و سیستم عامل ویندوز فون انجام نشده است و کاربران می‌بایست اندکی منتظر بمانند. شرکت Fitbit با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد:‌ «شما می‌توانید از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث ساعت هوشمند Fitbit Blaze را …

به گزارش موبنا، ولی این طور که شرکت سازنده در آخرین بیانیه خود اعلام کرده است هنوز هماهنگی‌های لازم بین این ساعت و سیستم عامل ویندوز فون انجام نشده است و کاربران می‌بایست اندکی منتظر بمانند.

شرکت Fitbit با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد:‌ «شما می‌توانید از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث ساعت هوشمند Fitbit Blaze را به گوشی‌های مبتنی بر ویندوز فون متصل کنید. ولی متاسفانه هنوز قابلیت دریافت تماس و پیام‌های متنی روی این ساعت فراهم نشده است و ما در حال انجام فعالیت‌های بیشتر هستیم تا بتوانیم گوشی‌های ویندوز فونی مایکروسافت را با ساعت خود هماهنگ کنیم».

در ادامه این بیانیه گفته شد: «شرکت Fitbit در حال اصلاح فناوری خود است تا بتواند سیستم پیام‌رسانی را در سخت‌افزارهای مایکروسافت هم هماهنگ کند. دو شرکت مایکروسافت و Fitbit همکاری‌های گسترده‌ای را با یکدیگر آغاز کرده‌اند تا بتوانند این مشکل را برطرف کنند».

این فناوری پوشیدنی ۲۰۰ دلار قیمت دارد و از هم‌اکنون پیش‌فروش آن آغاز شده است تا کاربران جهانی بتوانند از ماه مارس آن را خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا