ثبت نام کنکور سراسری دانشگاه ها امشب پایان می پذیرد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۸۰۶ هزار و ۷۳۲ داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ ثبت نام کرده اند. ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ از ساعت ۱۸ روز …

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز تعداد ۸۰۶ هزار و ۷۳۲ داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ ثبت نام کرده اند.

ثبت نام برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۳ از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده ساعت ۲۴ امشب پایان می پذیرد.

وی تاکید کرد: نظر به اینکه مهلت ثبت نام قابل تمدید نیست، لذا تمامی داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند از جمله داوطلبان علاقه مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی ضرورت دارد در این مهلت باقی مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه های منتشره این سازمان در صورت واجد شرایط بودن برای ثبت نام اقدام کنند.

همچنین آن دسته از داوطلبانی که پیش از این در آزمون سراسری سال ۱۳۹۴ ثبت نام کرده بودند می توانند تا ساعت ۲۴ امشب اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش کنند.

سال گذشته بیش از یک میلیون و ۳۰ هزار داوطلب در آزمون سراسری دانشگاه ها ثبت نام کرده بودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا