کودکان هم صاحب ساعت مچی هوشمند شدند

به گزارش موبنا، این شرکت سال گذشته گوشی‌های کارآمدی را مانند Idol 3 و Idol 3 4.7 وارد بازار کرد که مورد استقبال گسترده کاربران قرار گرفت. ولی برای نمایشگاه امسال شرکت آلکاتل تصمیم گرفته است از نخستین تبلت خود با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی رونمایی کند. این رایانه لوحی با نام PIXI 4 …

به گزارش موبنا، این شرکت سال گذشته گوشی‌های کارآمدی را مانند Idol 3 و Idol 3 4.7 وارد بازار کرد که مورد استقبال گسترده کاربران قرار گرفت. ولی برای نمایشگاه امسال شرکت آلکاتل تصمیم گرفته است از نخستین تبلت خود با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی رونمایی کند.

این رایانه لوحی با نام PIXI 4 ساخته شده است و آلکاتل در کنار آن اولین ساعت مچی هوشمند خود مخصوص کودکان که به فناوری GPS مجهز شده است را هم در اختیار کاربران جهانی می‌گذارد.

ساعت مچی هوشمند آلکاتل مخصوص کودکان CareTime نام دارد که در اصل یک سیستم ردیاب ماهواره‌ای مبتنی بر فناوری GPS است که به والدین امکان می‌دهد از راه دور فرزندان خود را کنترل کنند.

برای این ساعت هوشمند یک ابزار کاربردی ساخته شده است که با سیستم‌های عامل iOS 7 به بعد و اندروید ۴.۳ به بعد سازگاری دارد و بر این اساس ساعت مذکور می‌تواند به انواع مختلف گوشی‌های هوشمند موجود در بازار متصل شوند.

والدین می‌تواند با ساعت هوشمند فرزند خود تماس بگیرند و برای او پیغامل صوتی بفرستند. کودکان نیز می‌توانند به تماس‌های برقرار شده از طریق ۱۰ شماره تلفنی که از قبل والدین تنظیم کرده‌اند پاسخ دهند و با ۵ شماره‌ای که والدین آنها اجازه داده‌آند تماس بگیرند.

هر بار که این ساعت هوشمند کودکانه شارژ می‌شود تا ۴ روز انرژی را در خود نگه می‌دارد و آلکاتل این محصول را در دو رنگ تولید کرده است که پیش‌بینی می‌شود آپریل امسال وارد بازار جهانی شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا