تلویزیون ۷۰ اینچی شیائومی مجهز به پردازنده چهار هسته‌ای و اینترنت بی‌سیم

به گزارش موبنا، شرکت شیائومی مدل بعدی این گیرنده تلویزیونی را با قابلیت‌های بیشتر و نمایشگر ۷۰ اینچی تولید کرد که البته در مرحله نخست این محصول فقط در بازار چین فروخته می‌شود. تلویزیون ۷۰ اینچی شیائومی که در مدل‌های مختلف ساخته شده است، تراشه مرکزی MStar 6A928 را به همراه پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A17 …

به گزارش موبنا، شرکت شیائومی مدل بعدی این گیرنده تلویزیونی را با قابلیت‌های بیشتر و نمایشگر ۷۰ اینچی تولید کرد که البته در مرحله نخست این محصول فقط در بازار چین فروخته می‌شود.

تلویزیون ۷۰ اینچی شیائومی که در مدل‌های مختلف ساخته شده است، تراشه مرکزی MStar 6A928 را به همراه پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A17 و پردازنده گرافیکی Mali-T760 شامل می‌شود و برای آن قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت ۴ هزار پیکسل در نظر گرفته شده است.

این گیرنده تلویزیونی حافظه داخلی ۲ گیگابایتی دارد که البته کاربران می‌توانند به کمک کارت حافظه آن را تا ۸ گیگابایت افزایش دهد.

تلویزیون چینی جدید گیرنده بی‌سیم Wi-Fi 802.11ac و فناوری ارتباطی بی‌سیم Bluetooth 4.1 را نیز در خود جا داده است.

این تلویزیون هوشمند برای بازار چین ۹۹۹۹ یوآن قیمت‌گذاری شده است که این رقم را می‌توان معادل ۱۵۴۰ دلار در نظر گرفت. لازم به ذکر است که تلویزیون ۶۰ اینچی این شرکت چینی با قیمت ۴۹۹۹ یوآن فروخته می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا