سیستم عامل ساعت هوشمند هوواوی به‌روز شد

به گزارش موبنا، این کاربر که در شبکه اجتماعی Reddit خود را با نام ThirdTime Caller معرفی کرد، نشان داد که پس از دریافت یک لینک توانسته است سیستم عامل ساعت مچی هوشمند خود را عوض کند. او می‌گوید این لینک از سوی شرکت هوواوی ارسال شده است و به همین خاطر سیستم عامل ساعت …

به گزارش موبنا، این کاربر که در شبکه اجتماعی Reddit خود را با نام ThirdTime Caller معرفی کرد، نشان داد که پس از دریافت یک لینک توانسته است سیستم عامل ساعت مچی هوشمند خود را عوض کند.

او می‌گوید این لینک از سوی شرکت هوواوی ارسال شده است و به همین خاطر سیستم عامل ساعت او بدون هرگونه مشکل به‌روزرسانی شده است. ولی دیگر کاربران فعلا چنین لینکی را دریافت نمی‌کنند و برای به‌روزرسانی سیستم داخلی Huawei Watch می‌بایست فعلا منتظر بمانند.

او می‌گوید که با نصب نسخه موبایلی سیستم عامل اندروید روی ساعت مچی هوشمند خود،‌ هم‌اکنون با این فناوری پوشیدن می‌تواند تماس تلفنی برقرار کند و به تماس‌ها پاسخ دهد.

او همچنین توضیح داد که با این اتفاق می‌تواند زنگ مورد علاقه خود را برای تماس‌های برقرار شده انتخاب کند. صاحب این ساعت مچی هوواوی اظهار داشت که یک مورد در این به‌روزرسانی وجود دارد که مورد علاقه او واقع نشده است. زمانی که دستگاه در حالت تبدیل متن-به-صوت قرار دارد، چند ابراز به صورت همزمان در نمایشگر باز می‌شوند.

قرار است این قابلیت‌ها در نسخه به‌روزرسانی شده سیستم عامل Android Wear در اختیار کاربران بگیرد. شرکت ال‌جی اعلام کرد ساعت هوشمند Watch Urbane 2nd Edition LTE آن به زودی این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا