دومین ساعت هوشمند اپل نوروز امسال عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، کنفرانس مارس اپل نخستین بار در سال ۲۰۱۲ برگزار شد و طی آن سومین نسل از گیرنده‌های تلویزیونی Apple TV و اولین مدل تبلت iPad مجهز به نمایشگر Retina در معرض دید عموم قرار گرفت. ولی آخرین گزارش منتشر شده در مرکز MacRumors حاکی از آن است که اپل قصد دارد در …

به گزارش موبنا، کنفرانس مارس اپل نخستین بار در سال ۲۰۱۲ برگزار شد و طی آن سومین نسل از گیرنده‌های تلویزیونی Apple TV و اولین مدل تبلت iPad مجهز به نمایشگر Retina در معرض دید عموم قرار گرفت.

ولی آخرین گزارش منتشر شده در مرکز MacRumors حاکی از آن است که اپل قصد دارد در کنفرانس مارس ۲۰۱۶ یک مدل جدید از آیفون را با نمایشگر ۴ اینچی معرفی کند.

این گوشی هوشمند که قرار است با نام آیفون ۶c معرفی شود، با اندازه کوچکتر و نمایشگر ۴ اینچی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و منابع آگاه اعلام کردند که همراه با آن، دومین مدل ساعت مچی هوشمند اپل هم معرفی می‌شود.

ساعت هوشمند جدید Apple Watch 2 نام دارد و شایعات منتشر شده حاکی از آن است که این فناوری پوشیدنی دوربین دیجیتالی را هم شامل می ‌شود و حسگر جدید آن می‌تواند عمق خواب کاربران را هم تحلیل کند.

به نظر می‌رسد گوشی هوشمند آیفون ۶c در تنوع رنگی بیشتری نسبت به مدل‌های کنونی عرضه شوند. حمل این گوشی هوشمند کوچک برای کاربران آسان‌تر و قیمت آن هم نسبت به مدل‌های کنونی ارزان‌تر است.

گوشی هوشمند آیفون ۶c از نظر طراحی شبیه به مدل آيفون ۵s ساخته شده است و البته امکانات داخلی آن جدیدتر است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا