گوشی هوشمند ۸ هسته‌ای ارزان شیائومی در راه بازار

به گزارش موبنا،‌این گوشی هوشمند که تراشه مرکزی هشت هسته‌ای با توان ۱.۵ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را در خود جا داده است، در شرکت شیائومی ساخته شده و به زودی با قیمت ارزان به دست کاربران جهانی می‌رسد. برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵ اینچی از نوع TFT در نظر گرفته شده …

به گزارش موبنا،‌این گوشی هوشمند که تراشه مرکزی هشت هسته‌ای با توان ۱.۵ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را در خود جا داده است، در شرکت شیائومی ساخته شده و به زودی با قیمت ارزان به دست کاربران جهانی می‌رسد.

برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵ اینچی از نوع TFT در نظر گرفته شده است که این نمایشگر تصاویر را با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد.

گوشی چینی جدید که در خانواده گوشی‌های هوشمند میان‌رده قرار می‌گیرد ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد. در بخش دوربین دیجیتالی برای این دستگاه حسگر ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و حسگر ۵ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

طول، عرض و ضخامت گوشی جدید شیائومی به ترتیب ۱۳۹.۳، ۶۹.۶ و ۸.۵ میلیمتر و وزن آن هم ۱۴۳ گرم است. این گوشی هوشمند نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید را شامل می‌شود و با رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و طلایی ارزان‌تر از گوشی‌های هم‌رده خود به دست کاربران می‌رسد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا