شیائومی امسال ۷۳ میلیون گوشی هوشمند فروخت

به گزارش موبنا، هم‌اکنون که تنها چند روز تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی باقی مانده است، به نظر می‌رسد این شرکت پنج ساله نتوانسته است اهداف خود را محقق کند بر اساس آخرین تحلیل‌های صورت گرفته توسط کارشناسان چینی، شیائومی تا پایان سال جاری میلادی در مجموع ۷۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در جهان …

به گزارش موبنا، هم‌اکنون که تنها چند روز تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی باقی مانده است، به نظر می‌رسد این شرکت پنج ساله نتوانسته است اهداف خود را محقق کند

بر اساس آخرین تحلیل‌های صورت گرفته توسط کارشناسان چینی، شیائومی تا پایان سال جاری میلادی در مجموع ۷۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در جهان می‌فروشد که این رقم از پیش‌بینی ۸۰ میلیونی مدیرعامل شیائومی کمتر است.

مدیرعامل شیائومی در سخنرانی قبلی خود گفته بود: «البته فروش تعداد زیاد گوشی برای ما اهمیت چندانی ندارد. آنچه که در اولویت فعالیت‌های شیائومی قرار دارد این است که مشتریان ما راضی باشند».

در فصل نخست سال ۲۰۱۵ میلادی شرکت شیائومی موفق شد ۱۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به فروش برساند که این رقم در فصل‌های دوم و سوم سال به تریب ۲۰ و ۱۸.۵ میلیون دستگاه گزارش شد.

کارشناسان چینی اعلام کردند که شیائومی در فصل چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی حدود ۲۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند می‌فروشد که این رقم از وضعیت آن در مدت مشابه سال قبل بهتر است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا