ساعت هوشمند سوئیسی لوکس مخصوص مشکل‌پسندان

به گزارش موبنا، این محصول جدید مبتنی بر ساعت حرفه‌ای Cockpit B50 ساخته شده است و از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود. شما در این ساعت هوشمند امکانات Android Wear را در اختیار ندارید و در عوض، عقربه‌های کلاسیک را مشاهده می‌کنید که در زیر آن اطلاعات مورد نیاز دیگر …

به گزارش موبنا، این محصول جدید مبتنی بر ساعت حرفه‌ای Cockpit B50 ساخته شده است و از طریق فناوری ارتباطی بلوتوث به گوشی هوشمند شما متصل می‌شود.

شما در این ساعت هوشمند امکانات Android Wear را در اختیار ندارید و در عوض، عقربه‌های کلاسیک را مشاهده می‌کنید که در زیر آن اطلاعات مورد نیاز دیگر هم به نمایش درمی آید. همه امکانات این ساعت در سوئیس ساخته شده است و از سیستم زمان‌سنج گرفته تا ابزارهای مخصوص گوشی هوشمند در آن را متخصصان سوئیسی ارایه کرده‌اند.

سیستم زمان‌سنج این ساعت هوشمند مبتنی بر موتور SuperQuartz فعالیت می‌کند و باتری آن به گونه‌ای ساخته شده است که با هر بار شارژ تا دو ماه انرژی را در خود نگه می‌دارد.

مرکز زمانسنج سوئیس سیستم داخلی این ساعت را مورد تایید قرار داده است و شرکت Breitling می‌گوید میزان دقت آن برای نمایش زمان ۱۰ برابر بیشتر از ساعت‌های معمولی کوارتز است.

این ساعت مچی هوشمند به رنگ مشکی تیتانیومی و با نمایشگر دایره‌ای به قطر ۴۶ میلیمتر عرضه می‌شود که ضخامت آن ۱۵.۲۵ میلیمتر و طول بند آن ۲۴/۲۰ میلیمتر اعلام شده است. این ساعت مچی تا عمق ۱۰۰ متری آب بدون مشکل فعالیت می‌کند و قیمت آن ۳۰۰ دلار است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا