بهترین ساعت‌های مچی سال ۲۰۱۵

به گزارش موبنا، شرکت‌های بزرگ تولیدکننده فناوری‌های الکترونیکی در این سال انواع مختلف فناوری‌های پوشیدنی خود را روانه بازار کردند و توانستند توجه کاربران را به ساعت‌های هوشمند هم جلب کنند. در سال ۲۰۱۵ شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ، ال‌جی، موتورولا، ایسو و هوواوی ساعت‌های جدید خود را وارد بازار جهانی کردند که البته کارشناسان با …

به گزارش موبنا، شرکت‌های بزرگ تولیدکننده فناوری‌های الکترونیکی در این سال انواع مختلف فناوری‌های پوشیدنی خود را روانه بازار کردند و توانستند توجه کاربران را به ساعت‌های هوشمند هم جلب کنند.

در سال ۲۰۱۵ شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ، ال‌جی، موتورولا، ایسو و هوواوی ساعت‌های جدید خود را وارد بازار جهانی کردند که البته کارشناسان با بررسی روی تمام محصولات، لیست بهترین ساعت‌های مچی هوشمند در سال ۲۰۱۵ میلادی را به قرار زیر منتشر کردند:

  • ساعت مچی هوشمند Gear S2 و Gear S2 Classic سامسونگ: این محصول اواسط سال ۲۰۱۵ عرضه شد و قیمت آن حدود ۳۰۰ دلار بود. این ساعت مچی انواع حسگرهای هوشمند را در خود جا داده است و بیش از مدل‌های مشابه، قابلیت‌های کاربردی ارایه می‌دهد.
  • ساعت مچی هوشمند Apple Watch: شرکت اپل این محصول را در سه مدل و با دو اندازه ۳۸ و ۴۲ میلیمتری عره کرده است. این ساعت مچی فناوری هوشمند Force Touch را شامل می‌شود تا کاربران بتوانند از نمایشگر لمسی و کوچک آن آسان‌تر استفاده کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا