شیائومی دستگاهی با نام Kenzo تولید می‌کند

به گزارش موبنا، این دستگاه الکترونیکی جدید که احتمالا گوشی هوشمند باشد رم ۲ گیگابایتی و نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید را در خود جا داده است. نام مادربورد دستگاه مذکور MSM8952 است و به نظر می‌رسد شیائومی برای این محصول از تراشه مرکزی Snapdragon 617 استفاده کرده باشد. این تراشه در شرکت کوالکام با …

به گزارش موبنا، این دستگاه الکترونیکی جدید که احتمالا گوشی هوشمند باشد رم ۲ گیگابایتی و نسخه ۵.۱.۱ سیستم عامل اندروید را در خود جا داده است.

نام مادربورد دستگاه مذکور MSM8952 است و به نظر می‌رسد شیائومی برای این محصول از تراشه مرکزی Snapdragon 617 استفاده کرده باشد. این تراشه در شرکت کوالکام با نام MSM8952 شناخته می‌شود.

به هر حال منابع آگاه اعلام کردند این دستگاه هشت هسته پردازشگر را در خود جا داده است که توان هر هسته ۱.۵ گیگاهرتر محاسبه می‌شود و مدل هر تراشه هم Cortex-A53 است.

در این زمینه سناریوهای مختلف منتشر شده است و البته برخی منابع آگاه می‌گویند این پروژه مربوط به ساخت گوشی هوشمند است. به هر حال شیائومی هنوز هیچ خبری در این زمینه منتشر نکرده است و می‌بایست منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری منتشر شود.

هنوز جزییات بیشتری در مورد Kenzo در دست نیست. ولی کارشناسان مطمئن هستند که این محصول با Redmi 3 تفاوت دارد و از آن کوچکتر است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا