مشخصات نخستین لپ‌تاپ شیائومی منتشر شد

به گزارش موبنا، شرکت چینی شیائومی این روزها با قدرت در بازار گوشی‌های هوشمند جلو می‌رود و محصولات قدرتمندی را روانه بازار کرده است. ولی منابع آگاه این بار خبرهایی را در مورد رایانه شخصی شیائومی منتشر کردند که بیش از هر بار دیگر موثق به نظر می‌رسد. در این سری از شایعات گفته شده …

به گزارش موبنا، شرکت چینی شیائومی این روزها با قدرت در بازار گوشی‌های هوشمند جلو می‌رود و محصولات قدرتمندی را روانه بازار کرده است. ولی منابع آگاه این بار خبرهایی را در مورد رایانه شخصی شیائومی منتشر کردند که بیش از هر بار دیگر موثق به نظر می‌رسد.

در این سری از شایعات گفته شده است که شیائومی روی پروژه‌ای کار می‌کند تا مرکز تخصصی تولید رایانه‌های شخصی خود را راه‌ندازی کند.

سازمان خبری Lei Feng Network اسنادی را منتشر کرد که به صورت رسمی نشان می‌داد شیائومی اقدامات خود را در این زمینه آغاز کرده است و این مسئله نشان می‌دهد که لپ‌تاپ شیائومی صحت دارد و طراحی‌های اولیه آن هم انجام شده است.

این طور که منابع آگاه می‌گویند، شکل ظاهری نخستین لپ‌تاپ شیائومی شبیه به رایانه‌های مک‌بوک اپل است و البته تفاوت‌های فراوان هم در آن لحاظ شده است. این محصول هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است و به همین خاطر نمی‌توان در مورد امکانات داخلی آن نکته‌ای را اعلام کرد.

منابع آگاه همچنین اعلام کردند نخستین لپ‌تاپ شیائومی نمایشگر لمسی ۱۵.۶ اینچی را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پخش می‌شوند و نوع این نمایشگر LED است.

در این محصول از چهارمین نسل پردازنده‌های Core i7 اینتل استفاده شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به رم ۸ گیگابایتی و پردازنده گرافیکی GeForce GTX 760M با ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی ویدیویی اشاره کرد.

از مدل‌های مشابه این لپ‌تاپ می‌توان به Asus G551، Acer Aspire V3 و Lenovo Y50 اشاره کرد که همه آنها بیشتر از ۱۰۰۰ دلار قیمت دارند. ولی قرار است نخستین رایانه همراه شیائومی با قیمت ۲۹۹۹ یوآن معادل ۴۶۶ دلار عرضه شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا