آمریکا شرکت چینی شیائومی را به دادگاه کشاند

به گزارش موبنا، شرکت آمریکایی Blue Spike پرونده قضایی جدیدی را در دادگاه منطقه‌ای تگزاس علیه شیائومی مطرح کرده است و از قضات این مرکز خواسته هر چه سریع‌تر به مشکلات پیش آمده در این زمینه رسیدگی کنند. شرکت Blue Spike این اتهام را وارد کرده که شیائومی از حق امتیاز آمریکایی ۸,۹۳۰,۷۱۹ B2 به …

به گزارش موبنا، شرکت آمریکایی Blue Spike پرونده قضایی جدیدی را در دادگاه منطقه‌ای تگزاس علیه شیائومی مطرح کرده است و از قضات این مرکز خواسته هر چه سریع‌تر به مشکلات پیش آمده در این زمینه رسیدگی کنند.

شرکت Blue Spike این اتهام را وارد کرده که شیائومی از حق امتیاز آمریکایی ۸,۹۳۰,۷۱۹ B2 به صورت غیرقانونی استفاده کرده است. این حق امتیاز به روش حفاظت از داده‌ها و دستگاه الکترونیکی مربوط می‌شود.

شرکت Blue Spike ادعا می‌کند که حق امتیاز مذکور به صورت غیرقانونی و بدون مجوزهای لازم توسط شیائومی مورد استفاده قرار گرفته است و گوشی‌های هوشمند زیر بر اساس آن ساخته شده‌اند: Xiaomi Mi 4، Mi 4 LTE، Mi 4c، Mi 4i، Mi Note Plus، Redmi 1S، Redmi 2، Redmi 2 Prime، Redmi 2 Pro، Redmi 2A و Redmi Note 2.

در این پرونده قضایی مطرح شده است پرچمداران گوشی‌های شیائومی موسوم به Mi 5 و Mi 5 Plus که هنوز وارد بازار نشده‌اند و قرار است طی چند ماه آینده از آنها رونمایی شود نیز همین مشکل را دارند.

این روزها نخستین تصاویر از گوشی هوشمند Mi 5 شیائومی منتشر شده است که نشان می‌دهد این محصول نمایشگر لمسی ۵.۲ اینچی، پردازنده چهار هسته‌‌ای، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ یا ۶۴ گیگابایتی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی، ‌دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۳۰۳۰ میلی‌آمپری دارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا