مشخصات پرچمدار گوشی‌های شیائومی معرفی شد

به گزارش موبنا، در مقایسه با شرکت سونی که هر شش ماه یک مدل جدید از پرچمداران خود را روانه بازار می‌کند، شیائومی تاخیر زیادی داشته است و البته دیگر تولیدکنندگان موبایل نیز سالی یک بار بهترین گوشی هوشمند خود را به‌روز می‌کنند. «لِی جون» مدیرعامل شیائومی اعلام کرد که این شرکت چینی قصد دارد …

به گزارش موبنا، در مقایسه با شرکت سونی که هر شش ماه یک مدل جدید از پرچمداران خود را روانه بازار می‌کند، شیائومی تاخیر زیادی داشته است و البته دیگر تولیدکنندگان موبایل نیز سالی یک بار بهترین گوشی هوشمند خود را به‌روز می‌کنند.

«لِی جون» مدیرعامل شیائومی اعلام کرد که این شرکت چینی قصد دارد هر بار بین ۱۲ تا ۱۸ ماه مدل جدید گوشی هوشمند خود را به دست کاربران جهانی برساند. هم‌اکنون احتمال می‌رود که این شرکت چینی منتظر عرضه پردازنده Snapdragon 820 است تا پرچمدار بعدی خود را روانه بازار کند.

به هر حال منابع آگاه اعلام کردند گوشی هوشمند Mi 5 شیائومی فوریه ۲۰۱۶ عرضه می‌شود و از هم‌اکنون که حدود دو ماه تا آن زمان باقی مانده، آخرین مشخصات این دستگاه اعلام شده است.

منابع آگاه روی شبکه اجتماعی چینی Weibo گزارش دادند که نمایشگر این گوشی هوشمند فناوری Synaptics ClearForce را در خود جا داده است که این فناوری مشابه Force Touch اپل است.

گوشی هوشمند جدید شیائومی نمایشگر لمسی ۵.۲ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفتی ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این گوشی هوشمند شامل تراشه مرکزی Snapdragon 820 می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به چهار هسته پردازشگر، رم ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، دوربین ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا