عرضه دوربین پیشرفته و کاربردی شیائومی به قیمت ۱۰۰ دلار

به گزارش موبنا، این دوربین دیجیتالی هم‌اکنون به صورت رسمی وارد کشور آمریکا شده است و کاربران از روی سایت اینترنتی آمازون می‌توانند این دستگاه را به قیمت ۹۹.۹۵ دلار خریداری کنند. فروشگاه اینترنتی آمازون همچنین  YI Action Camera Kit را با امکانات جانبی و لوازم کاربردی در لیست محصولات خود قرار داده است. این …

به گزارش موبنا، این دوربین دیجیتالی هم‌اکنون به صورت رسمی وارد کشور آمریکا شده است و کاربران از روی سایت اینترنتی آمازون می‌توانند این دستگاه را به قیمت ۹۹.۹۵ دلار خریداری کنند.

فروشگاه اینترنتی آمازون همچنین  YI Action Camera Kit را با امکانات جانبی و لوازم کاربردی در لیست محصولات خود قرار داده است.

این کیت در مجموع دوربین دیجیتالی، دسته مخصوص عکاسی سلفی، سیستم کنترل از راه دور بلوتوث، و کاور محافظ مخصوص را شامل می‌شود که قیمت تمامی آنها ۱۳۹.۹۵ دلار اعلام شده است.

برای آن دسته از کاربرانی که اطلاع ندارند باید گفت، این دوربین دیجیتالی حسگر تصویری ۱۶ مگاپیکسلی سونی از نوع Exmor R BSI CMOS را در خود جا داده است که می‌تواند تصاویر ویدیویی را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی HD با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه تهیه کند.

این دوربین دیجیتالی همچنین گیرنده بی‌سیم Wi-Fi را شامل می‌شود و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به سیستم ارتباطی بلوتوث و باتری ۱۱۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. وزن این دستگاه در مجموع ۷۵ گرم است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا