امسال ۱۲ میلیون دستگاه ساعت هوشمند اپل فروخته شد

به گزارش موبنا، اگر این آمار درست باشد، می‌توان نتیجه گرفت در سال ۲۰۱۵ میلادی در مجموع ۱۲ میلیون دستگاه ساعت مچی هوشمند اپل به فروش رسیده است. این آمار چندان هم بد به نظر نمی‌رسد و اگر آن را با فروش نخستین مدل از تبلت iPad مقایسه کنیم، در میابیم که اپل در آن …

به گزارش موبنا، اگر این آمار درست باشد، می‌توان نتیجه گرفت در سال ۲۰۱۵ میلادی در مجموع ۱۲ میلیون دستگاه ساعت مچی هوشمند اپل به فروش رسیده است.

این آمار چندان هم بد به نظر نمی‌رسد و اگر آن را با فروش نخستین مدل از تبلت iPad مقایسه کنیم، در میابیم که اپل در آن زمان هم وضعیت مشابهی داشته است.

شرکت اپل در ۸۰ روز نخست عرضه این محصول موفق شد ۳ میلیون دستگاه از آن را به فروش برساند. با این وجود اپل مدتی بعد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد تعداد ساعت‌های فروخته شده در ۹ هفته اول عرضه بیشتر از پیش‌بینی‌های قبلی بوده است.

مرکز FBR & Co اعلام کرد آمارهای خود را بر اساس بررسی تحلیلی در فروشگاه‌های اپل به دست آورده است و همچنین در این آمار فروش این ساعت در روز «جمعه سیاه» هم لحاظ شده است.

شرکت اپل تاکنون هیچ آمار رسمی دقیق در مورد تعداد ساعت‌های فروخته شده منتشر نکرده است. با این وجود بخش اعظم کارشناسان بر این باورند که ساعت‌های اپل نتوانسته است در مقابل مدل‌های رقیب نتایج قابل قبولی را به دست آورد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا