موبایل لوکس جدیدی از Bellperre با قیمت ۳۰۰۰ دلار

سال گذشته شایعات بسیاری در خصوص استفاده ی اپل از یاقوت کبود در نمایشگر iPhone 6 رواج پیدا کرد اما پس از معرفی، امیدهای بسیاری نقش بر آب شد. گمان می رود این شرکت هنوز راهی ارزان برای تولید انبوه این محصول نیافته و معلوم نیست چه زمانی باید انتظار حضورش را در آیفون بکشیم؛ …

سال گذشته شایعات بسیاری در خصوص استفاده ی اپل از یاقوت کبود در نمایشگر iPhone 6 رواج پیدا کرد اما پس از معرفی، امیدهای بسیاری نقش بر آب شد.

گمان می رود این شرکت هنوز راهی ارزان برای تولید انبوه این محصول نیافته و معلوم نیست چه زمانی باید انتظار حضورش را در آیفون بکشیم؛ این در حالیست که برندی هلندی به نام Bellperre با همکاری Vertu که هر دو در ساخت تلفن های لوکس شهرت دارند، از یاقوت کبود در صفحه ی نمایشگر تلفن همراه خود استفاده نموده است.

البته، استفاده از یاقوت کبود در حالی که یک شرکت قصد دارد تا تعداد محدودی از آن تلفن همراه را تولید و در نهایت با قیمت بسیار بالا عرضه کند کار چندان مشکلی نیست؛ اما Bellperre اذعان دارد تامین همین مقدار از یاقوت کبود برای استفاده در نمایشگر ۴.۹ اینچی تلفن هوشمندش کار آسانی نبوده است.

موبایل جدید شرکت Bellperre به نام Touch از نمایشگری HD بهره می گیرد و در کناره ها از استیل ضد خش استفاده شده و در دو مدل عرضه می گردد که یکی با چرم بوفالو و دیگری پوست تمساح خواهد بود. این تلفن هوشمند اندرویدی از چند سنسور (هنوز نام برده نشده) نیز بهره خواهد گرفت.

سخت افزار این محصول ما را یاد اسمارت فون های میان رده می اندازد، پردازنده ی موبایل مورد بحث از دو هسته با فرکاس ۱.۵ گیگاهرتز بهره گرفته و ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، NFC،‌ بلوتوث، LTE  و دوربین اصلی ۸ و دوربین جلوی ۱.۹ مگاپیکسل سخت افزار این موبایل را تشکیل می دهند.

این موبایل با قیمتی برابر با ۳۰۰۰ دلار، از اتیکت قیمت پایینی نسبت به سایر اسمارت فون های لوکس بهره می گیرد. البته مدل ۳۰۰۰ دلاری مربوط به چرم بوفالو شده و برای داشتن تلفن هوشمندی از جنس پوست تمساح باید مبلغی برابر با ۳۴۳۰ دلار پرداخت نمایید.

Bellperre-Touch (2) Bellperre-Touch (3) Bellperre-Touch (4) Bellperre-Touch

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا