۷ میلیون ساعت هوشمند اپل فروخته شد

به گزارش موبنا، شرکت اپل تاکنون گزارش دقیق در مورد وضعیت خود در بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی را منتشر نکرده است. ولی مرکز تحقیقاتی Canalys بررسی جامع در این زمینه انجام داد و نتایج حاصل از آن را در اختیار کاربران گذاشت. بر اساس گزارش این مرکز تحقیقاتی، از زمان عرضه Apple Watch تا کنون، …

به گزارش موبنا، شرکت اپل تاکنون گزارش دقیق در مورد وضعیت خود در بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی را منتشر نکرده است. ولی مرکز تحقیقاتی Canalys بررسی جامع در این زمینه انجام داد و نتایج حاصل از آن را در اختیار کاربران گذاشت.

بر اساس گزارش این مرکز تحقیقاتی، از زمان عرضه Apple Watch تا کنون، در مجموع ۷ میلیون دستگاه از این ساعت هوشمند فروخته شده است.

باید توجه داشت ساعت هوشمند اپل بیش از دو فصل است که در بازار جهانی عرضه می‌شود و با این وجود گفته شده است میزان فروش آن نسبت به محصولات مشابه بهتر بوده است.

در این میان برخی دیگر از مراکز تحقیقاتی هم آمار و ارقامی در مورد فناوری پوشیدنی اپل ارایه کرده‌اند. به عنوان مثال مرکز تحقیقاتی MarketWatch در ژوئیه امسال با انتشار گزارشی توضیح داد که فروش ساعت هوشمند Watch به سرعت رو به کاهش است و مردم از آن استقبال چندانی نمی‌کند.

این مرکز گفت در بازار جهانی روزانه کمتر از ۲۰ هزار دستگاه از این ساعت هوشمند فروخته می‌شود. با این وجود در یک بررسی دیگر مرکز Strategy Analytics اعلام کرد ساعت اپل موفقیت‌هایی را در بازار کسب کرده و باعث شده است بازار جهانی ساعت‌های هوشمند رشد سالانه ۴۵۷.۳ درصدی را تجربه کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا