مدل ویژه Xbox One با حافظه یک ترابایتی عرضه شد

به گزارش موبنا، غول نرم‌افزاری جهان امروز اعلام کرد این کنسول بازی ویژه حافظه یک ترابایتی چندگانه و جامد را در خود جا داده است تا ضمن افزایش سرعت انتقال داده، زمان اجرای اطلاعات داخلی و استفاده از آنها را هم به حداقل برساند. این حافظه داخلی یک ترابایتی از نوع Solid State Hybrid است …

به گزارش موبنا، غول نرم‌افزاری جهان امروز اعلام کرد این کنسول بازی ویژه حافظه یک ترابایتی چندگانه و جامد را در خود جا داده است تا ضمن افزایش سرعت انتقال داده، زمان اجرای اطلاعات داخلی و استفاده از آنها را هم به حداقل برساند.

این حافظه داخلی یک ترابایتی از نوع Solid State Hybrid است و مایکروسافت می‌گوید که آن را می‌توان فناوری بین حافظه‌های جامد SSD و هارددیسک‌های معمول دانست.

شرکت مایکروسافت اعلام کرد این نوع حافظه داخلی نسبت به مدل‌های کنونی ۲۰ درصد سریع‌تر عمل می‌کند و میزان مصرف انرژی در آن کاهش یافته است. در حالی که این روزها انواع هارددیسک‌های یک ترابایتی موجود است، ولی این نخستین بار است که یک حافظه یک ترابایتی چندگانه برای کنسول‌های بازی عرضه می‌شود.

کنسول Xbox One Elite Bundle همچنین دستگاه کنترلی بی‌سیم با چهار پدال قابل تعویض، ۶ دکمه قابل جابه‌جایی و دو صفحه ۲D را در خود جا داده است. از دیگر امکانات به کار رفته در این محصول می‌توان به یک سیستم کنترلی مخصوص بدنه، کابل HDMI و استفاده رایگان از سیستم Xbox Live Gold به مدت ۱۴ روز اشاره کرد.

مایکروسافت اعلام کرد در این دستگاه هیچ نوع بازی ویدیویی عرضه نشده است و کاربران جهانی می‌توانند از تاریخ ۱۲ نوامبر آن را با قیمت ۴۹۹ دلار خریداری کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا