ساعت هوشمند Pebble در ۶۴ رنگ عرضه شد

به گزارش موبنا، از زمان معرفی این ساعت هوشمند کمتر از دو ماه می‌گذرد. ولی در همین مدت کوتاه شرایط به طور کامل تغییر کرد و این شرکت توضیح داد به زودی آن را به صورت رسمی وارد بازار جهانی می‌کند. این ساعت هوشمند Pebble Time Round نام دارد قرار است از تاریخ ۸ نوامبر …

به گزارش موبنا، از زمان معرفی این ساعت هوشمند کمتر از دو ماه می‌گذرد. ولی در همین مدت کوتاه شرایط به طور کامل تغییر کرد و این شرکت توضیح داد به زودی آن را به صورت رسمی وارد بازار جهانی می‌کند.

این ساعت هوشمند Pebble Time Round نام دارد قرار است از تاریخ ۸ نوامبر یعنی پس‌فردا از طریق فروشگاه‌های Best Buy، Target، آمازون و فروشگاه‌های اینترنتی Pebble وارد آمریکا شود.

دو شرکت Best Buy و Target اعلام کردند که این ساعت هوشمند را به صورت فیزیکی هم عرضه می‌کنند. قیمت این دستگاه ۲۴۹ دلار است و پیش‌بینی می‌شود به زودی برنامه‌های جامع برای عرضه آن در بازار جهانی هم اعلام شود.

کاربرانی که این دستگاه پیش‌خرید کرده باشند، می‌توانند از تاریخ ۸ نوامبر آن را تحویل بگیرند. ساعت هوشمند Pebble Time Round در ۶۴ رنگ عرضه شده است و نمایشگر مانند مدل‌های قبلی تصاویر را روی سیستم کاغذ الکترونیکی به نمایش می‌گذارد.

بدنه این محصول ۷.۵ میلیمتر ضخامت دارد و وزن آن هم ۲۸ گرم است. بر این اساس کارشناسان آن را باریک‌ترین و سبک‌ترین ساعت هوشمند در جهان می‌دانند.

این ساعت هوشمند ضدضربه و ضدآب است، باتری آن با هر بار شارژ می‌تواند تا چند روز انرژی را در خود نگه دارد و در چند دقیقه شارژ شود. این ساعت هوشمند با نمایشگرهای ۱۴ و ۲۰ میلیمتری عرضه شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا