مارشمالو بالاخره وارد نمودار نسخه‌های اندروید شد

به گزارش موبنا، در ماه سپتامبر ۲۰۱۵ سهم نسخه لولی‌پاپ سیستم عامل اندروید از این بازار توانست از مرز ۲۰ درصد هم عبور کند. هم‌اکنون در نمودار جدید اعلام شد برای نخستین بار نسخه مارشمالو هم سهمی از بازار را در اختیار گرفته و وارد این لیست شده است. باید گفت که نسخه مارشمالو سیستم …

به گزارش موبنا، در ماه سپتامبر ۲۰۱۵ سهم نسخه لولی‌پاپ سیستم عامل اندروید از این بازار توانست از مرز ۲۰ درصد هم عبور کند. هم‌اکنون در نمودار جدید اعلام شد برای نخستین بار نسخه مارشمالو هم سهمی از بازار را در اختیار گرفته و وارد این لیست شده است.

باید گفت که نسخه مارشمالو سیستم عامل اندروید هنوز به صورت عمومی عرضه نشده است و تنها تعداد محدودی از گوشی‌های هوشمند از آن پشتیبانی می‌کنند.

گوگل در آخرین گزارش رسمی خود اعلام کرد ۰.۳ درصد بازار جهانی دستگاه‌های اندرویدی با نسخه مارشمالو فعالیت می‌کند. با این وضعیت، مارشمالو فقط از نسخه بسیار قدیمی Froyo که صاحب ۰.۱ درصد بازار است سهم بیشتری داشته است.

ولی خبر خوب این است که از حدود یک ماه قبل شرکت‌های موبایلی تولید نسل جدید دستگاه‌های خود مبتنی بر نسخه مارشمالو را آغاز کرده‌اند و بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد تا فصل آینده سهم این ویرایش جدید از سیستم عامل اندروید چند برابر شود.

لولی‌پاپ هم‌اکنون ۲۵.۶ درصد از بازار جهانی دستگاه‌های اندرویدی را در اختیار دارد و نسبت به اطلاعات ماه اکتبر توانسته است ۲ درصد بر سهم خود بیافزاید.

این در حالی است که سهم نسخه KitKat از ۳۸.۹ درصد به ۳۷.۸ درصد کاهش یافت. نسخه Jelly Bean هم با کاهش ۱.۲ درصدی صاحب ۲۹ درصد بازار شد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا