فروش یک میلیون گوشی شیائومی در هند ظرف ۳ ماه

به گزارش موبنا، این اتفاق باعث شد شرکت شیائومی موفقیت‌های تازه‌ای را در کارنامه خود رقم بزند و طی سه ماه گذشته بتواند بخش قابل ملاحظه‌ای از بازار هند را در دست بگیرد. از زمان تاسیس شرکت شیائومی تنها ۵ سال می‌گذرد و گزارش مالی آن در فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی موفقیت‌های دیگری هم …

به گزارش موبنا، این اتفاق باعث شد شرکت شیائومی موفقیت‌های تازه‌ای را در کارنامه خود رقم بزند و طی سه ماه گذشته بتواند بخش قابل ملاحظه‌ای از بازار هند را در دست بگیرد.

از زمان تاسیس شرکت شیائومی تنها ۵ سال می‌گذرد و گزارش مالی آن در فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی موفقیت‌های دیگری هم داشته است.

این شرکت برای نخستین بار ژوئیه گذشته وارد بازار هند شد و در نخستین سال فعالیت خود در هندوستان توانست ۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به کاربران این کشور بفروشد.

از ژانویه امسال تا کنون میزان فروش گوشی‌های چینی شیائومی در کشور هند رشد فصلی ۴۵ درصدی را تجربه کرده است.

هند که سومین بازار بزرگ گوشی هوشمند در جهان محسوب می‌شود، به دلیل حضور شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی به یک بازار رقابتی تبدیل شده است و به همین خاطر شیائومی حضور در آن را بسیار مهم می‌داند.

نخستین باری که شرکت شیائومی تصمیم گرفت یکی از گوشی‌های خود را به خارج از مرزهای چین ارسال کند، کشور هند را انتخاب کرد و آپریل گوشی Mi 4i را در اختیار کاربران گذاشت. از آن زمان تاکنون موفقیت‌های فراوان در این زمینه شکل گرفته است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا