شیائومی دستبند ۲۰ دلاری عرضه کرد

به گزارش موبنا، این دستبند با قیمت ۷۹ یوان (۱۵ دلار) وارد آمریکا شد و سپس در اختیار دیگر کاربران جهانی هم قرار گرفت. هم‌اکنون مدل بعدی این دستبند با نام Mi Band 1S شیائومی معرفی شده است و منابع آگاه می‌گویند که شرکت چینی آن را در تاریخ ۷ نوامبر یعنی پس‌فردا به صورت …

به گزارش موبنا، این دستبند با قیمت ۷۹ یوان (۱۵ دلار) وارد آمریکا شد و سپس در اختیار دیگر کاربران جهانی هم قرار گرفت.

هم‌اکنون مدل بعدی این دستبند با نام Mi Band 1S شیائومی معرفی شده است و منابع آگاه می‌گویند که شرکت چینی آن را در تاریخ ۷ نوامبر یعنی پس‌فردا به صورت رسمی عرضه می‌کند.

این دستبند در حالی وارد بازار می‌شود که ۱۱ نوامبر در چین به «روز مجردها» شهرت دارد و بزرگترین روی فروش کالا در این کشور است.

دستبند هوشمند Mi Band 1S می‌تواند تعداد گام‌های برداشته شده را بشمارد، میزان کالری مصرف شده در بدن را محاسبه کند، سطح و عمق خواب را مورد تحلیل قرار دهد و …. ولی شرکت سازنده توضیح داد که این دستبند نمی‌تواند ضربان قلب را بسنجد و البته، قابلیت دریافت پیام‌های گوشی هم برای آن در نظر گرفته نشده است.

این دستبند هوشمند ضدآب است و شیائومی تصمیم دارد آن را با قیمت ۹۹ یوان عرضه کند که بر این اساس می‌توان گفت نسبت به مدل قبلی ۵ تا ۱۰ دلار گران‌تر خواهد بود.

شیائومی هم‌اکنون درصد قابل ملاحظه‌ای از بازار جهانی فناوری‌های پوشیدنی را در اختیار گرفته است و همچنان می‌کوشد سهم خود را در این بازار افزایش دهد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا