رونمایی از ساعت هوشمند مشترک سامسونگ و ده‌ها شرکت طراحی

به گزارش موبنا، سامسونگ برای ساخت این ساعت مچی هوشمند با شرکت‌های بزرگی همکاری کرد که از جمله آنها می‌توان به Case-Mate، Casetify، Chow Tai Fook، Incipio، iTFit و SLG Design اشاره کرد. سامسونگ امروز مدل ویژه ساعت هوشمندی که به کمک این شرکت‌ها طراحی کرده است را معرفی کرد و توضیح داد هر یک …

به گزارش موبنا، سامسونگ برای ساخت این ساعت مچی هوشمند با شرکت‌های بزرگی همکاری کرد که از جمله آنها می‌توان به Case-Mate، Casetify، Chow Tai Fook، Incipio، iTFit و SLG Design اشاره کرد.

سامسونگ امروز مدل ویژه ساعت هوشمندی که به کمک این شرکت‌ها طراحی کرده است را معرفی کرد و توضیح داد هر یک از این شرکت‌ها چه نقشی در طراحی این محصول داشته‌اند.

شرکت Case-Mate برای این ساعت مچی هوشمند بند چرمی را تولید کرده است که هر دو مدل Gear S2 و Gear S2 classic همراه با این بند چرمی عرضه می‌شوند. همچنین بندهای رنگارنگ Casetify در پنج طرح مختلف ارایه شده‌اند. این بندها از نوعی پلاستیک مقاوم در برابر آب، حرات، ضربه، خط‌ و خش، و … ساخته شده‌اند.

شرکت Chow Tai Fook هم برای این ساعت هوشمند بندهای ویژه ارایه کرده است. این بندها فقط برای کشورهای چین و هنگ‌کنگ عرضه می‌‌شوند و البته بسیار لوکس هستند. بندهای این شرکت قطعاتی از طلا و الماس را هم در خود جا داده‌اند.

شرکت iTFit نوعی بند ویژه از جنس نانو عرضه کرده است و شرکت‌های SLG Design و Incipio نیز چرم‌های چینی را در اختیار کاربران گذاشته‌اند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا