کارت حافظه ۲۰۰ گیگابایتی، هدیه خرید LG V10

به گزارش موبنا، شرکت‌ کره‌ای ال‌جی برای کاربران آمریکایی خود یک پیشنهاد ویژه مطرح کرده و توضیح داده است که اگر تا تاریخ ۱۵ نوامبر گوشی هوشمند LG V10 را خریداری کنند، می‌توانند یک کارت حافظه ۲۰۰ گیگابایتی microSD، یک عدد باتری ثانویه و یک باتری شارژی مجزا را هدیه بگیرند که ارزش مجموع آنها …

به گزارش موبنا، شرکت‌ کره‌ای ال‌جی برای کاربران آمریکایی خود یک پیشنهاد ویژه مطرح کرده و توضیح داده است که اگر تا تاریخ ۱۵ نوامبر گوشی هوشمند LG V10 را خریداری کنند، می‌توانند یک کارت حافظه ۲۰۰ گیگابایتی microSD، یک عدد باتری ثانویه و یک باتری شارژی مجزا را هدیه بگیرند که ارزش مجموع آنها ۳۱۹.۹۷ دلار محاسبه می‌شود.

کاربران آمریکایی می‌بایست گوشی هوشمند جدید را از شرکت‌های مخابراتی AT&T، T-Mobilr یا یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر از جمله آمازون، Best Buy و … خریداری کنند تا بتوانند این هدیه را در اختیار بگیرند.

شرکت ال‌جی هنوز اعلام نکرده است که این طرح را در دیگر کشورها نیز اجرا می‌کند یا خیر. البته برخی منابع آگاه توضیح دادند که این طرح می‌تواند تا تاریخ ۳۰ نوامبر تمدید شود تا کاربران بتوانند کارت هدیه ۲۰۰ گیگابایت را هدیه بگیرند.

لازم به ذکر است از زمانی که کاربران آمریکایی این گوشی هوشمند را در طرح مذکور خریداری کنند،‌بین ۴ تا ۶ هفته طول می‌کشد بتوانند آن را در اختیار بگیرند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا