ساعت هوشمند Swatch با قیت ۹۱ دلار عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، این شرکت سوئیسی ساعت مچی جدیدی با نام Bellamy ارایه کرد که به فناوری کوتاه‌بورد NFC مجهز شده است تا پرداخت‌های الکترونیکی را برای کاربران آسان کند. این شرکت توضیح داد که ساعت مذکور را از سال آینده با قیمت ۹۱ دلار وارد کشور چین می‌کند و پس از مدتی آن را …

به گزارش موبنا، این شرکت سوئیسی ساعت مچی جدیدی با نام Bellamy ارایه کرد که به فناوری کوتاه‌بورد NFC مجهز شده است تا پرداخت‌های الکترونیکی را برای کاربران آسان کند.

این شرکت توضیح داد که ساعت مذکور را از سال آینده با قیمت ۹۱ دلار وارد کشور چین می‌کند و پس از مدتی آن را به دست دیگر کاربران می‌رساند.

این شرکت توضیح داد کاربران چینی Bellamy می‌توانند از این دستگاه مچی برای پرداخت‌های خود در فروشگاه‌هایی که به سیستم China UnionPay مجهز هستند، استفاده کنند. علاوه بر این، Swatch مذاکراتی را با بانک ارتباطات چین به عنوان بزرگترین مرکز مالی این کشور آغاز کرده است تا ساعت خود را با سیستم های آنها سازگار کند.

بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته، Bellamy بعد از چین وارد سوئیس و آمریکا می‌شود و در صورت استقبال گسترده کاربران برای دیگر کشورها هم ارایه می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا