همه گوشی‌های Lumia از دسامبر ویندوز ۱۰ می‌گیرند

به گزارش موبنا، گوشی هوشمند Lumia 950 ماه آینده روانه بازار می‌شود و با این وجود تمام مدل‌های دیگر Lumia که هم‌اکنون توسط کاربران جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از ماه دسامبر به ویندوز ۱۰ موبایلی به‌روزرسانی می‌شوند. این اطلاعات را مایکروسافت در صفحه اختصاصی خود روی شبکه اجتماعی فیس‌بوک منتشر کرد. یکی از هواداران …

به گزارش موبنا، گوشی هوشمند Lumia 950 ماه آینده روانه بازار می‌شود و با این وجود تمام مدل‌های دیگر Lumia که هم‌اکنون توسط کاربران جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرند، از ماه دسامبر به ویندوز ۱۰ موبایلی به‌روزرسانی می‌شوند.

این اطلاعات را مایکروسافت در صفحه اختصاصی خود روی شبکه اجتماعی فیس‌بوک منتشر کرد. یکی از هواداران محصولات مایکروسافت در این صفحه نوشت که دیگر گوشی‌های Lumia از چه زمانی می‌توانند به‌روزسانی شوند و مایکروسافت در کامنت خود برای پاسخگویی به این کاربر توضیح داد به‌روزرسانی به ویندوز ۱۰ موبایلی برای دو گوشی هوشند Lumia 640 و Lumia 640XL همزمان با دیگر مدل‌ها از ماه دسامبر آغاز می‌ّود.

غول نر‌افزاری جهان در یک کامنت مجزا همچنین گفت: «هدف ماه این است که اواخر سال ۲۰۱۵ میلادی برای بیشتر گوشی‌های هوشمند Lumia مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون ۸.۱ به‌روزرسانی ارایه دهیم».

مایکروسافت اظهار داشت نصب ویندوز ۱۰ موبایلی روی گوشی‌های Lumia به ۸ گیگابایت حافظه داخلی نیازمند است. بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد برای گوشی Lumia 530 امکان این به‌روزرسانی وجود ندارد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا