این هفته نخستین ساعت پازلی جهان عرضه می‌شود

به گزارش موبنا، طراحی و توسعه این فناوری پوشیدنی که مدل اولیه آن در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 در لاس‌وگاس عرضه شد، بیش از دو سال زمان برده است. شرکت Blocks Wearables چندی پیش اعلام کرد همکاری‌هایی را با کوالکام آغاز کرده است تا بتواند ساعت مچی هوشمند خود را به تراشه مرکزی Snapdragon 400 …

به گزارش موبنا، طراحی و توسعه این فناوری پوشیدنی که مدل اولیه آن در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 در لاس‌وگاس عرضه شد، بیش از دو سال زمان برده است.

شرکت Blocks Wearables چندی پیش اعلام کرد همکاری‌هایی را با کوالکام آغاز کرده است تا بتواند ساعت مچی هوشمند خود را به تراشه مرکزی Snapdragon 400 مجهز کند.

اگرچه این نخستین ساعت مچی هوشمند جهان نیست، ولی می‌توان آن را نخستین ساعت پازلی دنیا خواند. قطعات مختلف به کار رفته در بدنه این محصول به گونه‌ای ساخته شده است که کاربران می‌توانند آنها را مانند تکه‌های پازل از یکدیگر جدا کنند و بدون داشتن مهارت خاص، قابلیت‌های ساعت خود را ارتقا دهند.

بدنه و بند این ساعت به راحتی از یکدیگر جدا می‌شوند تا بر حسب نیاز و سلیقه کاربر، توانمندی‌های آنها ارتقا یابد. با این قابلیت کاربران می‌توانند پردازنده گرافیکی را به ساعت خود اضافه کنند یا آن را به سیستم مانیتورینگ ضربان قلب مجهز نمایند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا