اپل برای ساعت‌های خود بند ۱۵۰۰ دلاری عرضه کرد

به گزارش موبنا، شرکت اپل از امروز مدل جدید بندهای ساعت مچی هوشمند خود را عرضه کرد که البته این محصول فقط در برخی فروشگاه‌های این شرکت صورت گرفت. در مرحله کنونی بندهای Hermès فقط در فروشگاه‌های سانفرانسیسکو، نیویورک، لس‌آنجلس، میامی، تورنتو و برخی فروشگاه‌های آسیایی و اروپایی عرضه شد. بند Hermès با بدنه استیل …

به گزارش موبنا، شرکت اپل از امروز مدل جدید بندهای ساعت مچی هوشمند خود را عرضه کرد که البته این محصول فقط در برخی فروشگاه‌های این شرکت صورت گرفت. در مرحله کنونی بندهای Hermès فقط در فروشگاه‌های سانفرانسیسکو، نیویورک، لس‌آنجلس، میامی، تورنتو و برخی فروشگاه‌های آسیایی و اروپایی عرضه شد.

بند Hermès با بدنه استیل در سه مدل متفاوت و ۵ رنگ عرضه شد. در مجموع کاربران برای خرید این محصول ۱۰ گزینه متفاوت را پیش‌روی خود می‌بینند. قیمت این بندها از ۱۱۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار تغییر می‌کند و کاربران بسته به اندازه و جنس آن هزینه می‌پردازند.

بند ساعت مچی Watch Hermès اپل با سه نوع چرم عرضه می‌شود: مدل Double Tour که دو بار به دور مچ دست می‌چرخد، مدل Single Tour که شکل ظاهری آن تسمه‌های چرمی را به خاطر می‌آورد، و مدل Cuff که با الهام از وسایل سوارکاری ساخته شده است.

بند چرمی Double Tour این ساعت مچی ۳۸ میلیمتر طول دارد که در چهار رنگ قهوه‌ای، خاکستری، قهوه‌ای روشن و آبی ارایه شده است. مدل Single Tour با طول ۳۸ میلیمتر نیز در رنگ‌های قهوه‌ای، قهوه‌ای روشن و مشکی عرضه شده است و مدل ۴۲ میلیمتری Single Tour نیز در دو رنگ قهوه‌ای و مشکی فروخته می‌شود. برای مدل Cuff با طول ۴۲ میلیمتر نیز رنگ قهوه‌ای در نظر گرفته شده است که این بند با گران‌ترین ساعت مچی اپل به قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه می‌شود.

شرکت آمریکایی اپل و شرکت فرانسوی Hermès طراحی جدید برای شکل ظاهری ساعت‌های هوشمند اپل در نظر گرفته‌اند و با جعبه لوکس که لوگوی Hermès روی آنها حک شده است، این محصول را عرضه می‌کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا