حیدریه: با چشم باز پرسپولیس را انتخاب کردم

به گزارش “ورزش سه”، حیدریه که پارسال را در پیکان تهران توپ می‌ زد، در مورد قطعی شدن سقوط این تیم به دسته پایین تر گفت: در این مدت پیگیر وضعیت پیکان بودم، به یکباره گفتند که این تیم باید در دسته یک بازی کند، از صمیم قلب دوست داشتم که پیکان در لیگ‌برتر بماند، …

به گزارش “ورزش سه”، حیدریه که پارسال را در پیکان تهران توپ می‌ زد، در مورد قطعی شدن سقوط این تیم به دسته پایین تر گفت: در این مدت پیگیر وضعیت پیکان بودم، به یکباره گفتند که این تیم باید در دسته یک بازی کند، از صمیم قلب دوست داشتم که پیکان در لیگ‌برتر بماند، این تیم تیمی است که از بچگی یعنی از ۱۴سالگی در آن توپ می‌ زدم. من در پیکان بزرگ شدم و به دلیل قطعی شدن سقوطش خیلی ناراحت شدم. فوتبال است و اتفاقات مختلف و از این دست مسائل زیاد در آن اتفاق می‌ افتد و کاری نیز نمی‌ توانم کرد.

او در مورد اردوی ترکیه که آن را پشت سر گذاشتند ادامه داد: ۲ روز از اردوی پرسپولیس در ترکیه گذشته بود که به جمع آنها اضافه شدم. کمپی که در نظر گرفته بودند، تمام شرایط را برای تمرین کردن داشت و هیچگونه کمبودی مشاهده نشد و همه چیز فراهم بود. اگر بازی ها جمعه شروع شود که آمادگی کامل را داریم اگر هم قرار باشد ۲ هفته دیگر آماده شود که باز هم آماده هستیم، در هر دوصورت مشکلی نداریم. زیرا بازی های دوستانه خوبی در ترکیه انجام دادیم و به هماهنگی رسیدیم.

وقتی از مدافع جوان پرسپولیس سوال شد که با جو این تیم آشنایی کامل را پیدا کرده یا خیر پاسخ داد: بله خدا را شکر به محض اینکه وارد اردوی پرسپولیس شدم، استقبال خوبی از من شد و بزرگترهای تیم هوایم را داشتند.

این بازیکن در مورد کار کردن زیرنظر برانکو ایوانکوویچ نظرش را اینگونه بیان کرد: آقای برانکو مربی خیلی بزرگی است و نیازی به تعریف و تمجید ندارد زیرا رزومه اش مشخص است، به این دلیل که زمانی سرمربی تیم‌ملی کشورمان بوده است. انشاالله که بتوانم به وظایفم بهترین نحو عمل کنم تا به اهدافمان برسیم.

حیدریه که بحث رفتنش به تراکتورسازی نیز شنیده می‌ شد، در مورد اینکه چرا این قضیه منتفی شد گفت: یکسری مذاکرات با تیم تراکتورسازی انجام شد، در کنارش چند پیشنهاد داشتم اما الان خیلی خوشحالم که در خدمت پرسپولیس هستم. با چشم باز تیم بزرگ پرسپولیس را انتخاب کردم و تمام جوانب را زیرنظر گرفتم. پرسپولیس تیم پرطرفدار و محبوبی است و من خوب می‌ دانم که وظیفه سنگینی دارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا