رونی: یونایتد با فلسفه فان خال هماهنگ شده

به گزارش “ورزش سه”، در شروع فصل گذشته، یونایتد تنها در یک بازی از ۶ بازی اول به پیروزی رسید و شکست تحقیر آمیزی مقابل تیم دسته سومی ام کی دونز تجربه کرد. با این حال، با گذشت ۱۲ ماه و حضور بازیکنانی مثل دیپای، شواین اشتایگر، اشنایدرلین و دارمیان، رونی مدعی شد که تیمش …


به گزارش “ورزش سه”، در شروع فصل گذشته، یونایتد تنها در یک بازی از ۶ بازی اول به پیروزی رسید و شکست تحقیر آمیزی مقابل تیم دسته سومی ام کی دونز تجربه کرد. با این حال، با گذشت ۱۲ ماه و حضور بازیکنانی مثل دیپای، شواین اشتایگر، اشنایدرلین و دارمیان، رونی مدعی شد که تیمش با فلسفه ی فان خال هماهنگ شده است.

او گفت:” در ابتدای فصل گذشته مربی به ما گفت که کمی زمان می‌برد تا تغییرات اعمال شود. به عنوان گروهی از بازیکنان، انتظار ندارید که این اتفاق رخ دهد ولی از کریسمس تا پایان فصل، حس کردم که فوتبال خیلی خوبی به نمایش گذاشتیم و دقیقا همان چیزی که مربی از ما می‌خواست را انجام دادیم.می‌توان از این موضوع مثبت برداشت کرد.بازی‌هایی بود که انتظار داشتیم پیروز شویم ولی خودمان را نا امید کردیم. از انتظارات آگاهی داریم و کاملا آماده فصل بعد هستیم.”

دکمه بازگشت به بالا