ناطقی: قرارداد آل‌نعمه امروز نهایی می‌شود

به گزارش”ورزش سه” و به نقل از فارس، عبدالرحیم ناطقی در مرود وضعیت استقلال اهواز گفت: اعضای تیم در کرج به سر می‌برند و تمرینات آماده‌سازی را زیر نظر کادرفنی دنبال می‌کنند. اعضای تیم امروز در کرج در یک دیدار دوستانه با تیم عقاب روبرو می‌شوند. وی در مورد عملکرد استقلال اهواز در فصل نقل …


به گزارش”ورزش سه” و به نقل از فارس، عبدالرحیم ناطقی در مرود وضعیت استقلال اهواز گفت: اعضای تیم در کرج به سر می‌برند و تمرینات آماده‌سازی را زیر نظر کادرفنی دنبال می‌کنند. اعضای تیم امروز در کرج در یک دیدار دوستانه با تیم عقاب روبرو می‌شوند.

وی در مورد عملکرد استقلال اهواز در فصل نقل و انتقالات، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با همان نفرات گذشته تمرینات را دنبال می‌کنیم. ۴-۵ گزینه مدنظرمان هستند و مذاکرات را با آنها ادامه می‌دهیم طی امروز و فردا چند بازیکن دیگر جذب می‌کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال اهواز در مورد مذاکره با احمد آل‌نعمه،‌ خاطرنشان کرد: برای حضور آل‌نعمه مشکل خاصی نداریم. فکر می‌کنم این مسئله امروز نهایی شود. منتظر هستیم تکلیف نهایی باشگاه پیکان و راه آهن مشخص شود تا با آل‌نعمه قرارداد ببندیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد سیدمهدی سیدصالحی نهایی نشده که او در تمرینات حاضر نمی‌شود، اظهار داشت: خیر با او به توافق رسیدیم اما این بازیکن گرفتاری خاص خودش را داشته که بعد از رفع آن به تمرینات اضافه می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا