پیگرینی: آگوئرو اوایل فصل را از دست می‌دهد

به گزارش “ورزش سه”، آگوئرو، زابالتا، دمیکلیس و فرناندینیو به دلیل حضور در کوپا آمریکا هنوز به تمرینات سیتی اضافه نشده اند. پیگرینی زمان کافی به بازیکنانش داده تا به خوبی استراحت کنند و به همین دلیل عنوان کرد که ممکن است آگوئرو اوایل فصل بعد را از دست بدهد. او گفت:”فکر می‌کنم در فوتبال، …

به گزارش “ورزش سه”، آگوئرو، زابالتا، دمیکلیس و فرناندینیو به دلیل حضور در کوپا آمریکا هنوز به تمرینات سیتی اضافه نشده اند. پیگرینی زمان کافی به بازیکنانش داده تا به خوبی استراحت کنند و به همین دلیل عنوان کرد که ممکن است آگوئرو اوایل فصل بعد را از دست بدهد.

او گفت:”فکر می‌کنم در فوتبال، سخت تلاش کردن خیلی مهم است ولی استراحت به موقع و به اندازه نیز مهم است. در طول سال به قدری بازی پیش رو داریم که اگر به بازیکنان ۳۰ روز استراحت ندهیم، کار سختی خواهیم داشت. برای بازیکنان آمریکای جنوبی خیلی سخت است زیرا زابالتا، دمیکلیس، آگوئرو و فرناندینیو دیتر از دیگران فصل را تمام کردند بنابراین به ۳۰ روز استراحت نمی‌رسند. فکر می‌کنم وقتی که به تور پیش فصل اضافه شدند، در چند بازی اول حضور نداشته باشند ولی مطمئنم که آنها سخت تلاش خواهند کرد که هر چه سریعتر آماده بازی کردن شوند.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا