حمایت مدیر دورتموند از اوبامیانگ

به گزارش “ورزش سه”، پی‌یر امریک اوبامیانگ روز گذشته در گفتگو با “کیکر” به هواداران دورتموند قول داد فصل آینده حداقل ۲۰ گل برای این تیم خواهد زد. میشاییل زورک ،مدیر این باشگاه، امروز بعد از خواندن صحبت‌های این بازیکن اهل گابن در تیتر روزنامه‌های ورزشی آلمان، به “بیلد” گفت:” اوبا همیشه برای خودش اهداف …

به گزارش “ورزش سه”، پی‌یر امریک اوبامیانگ روز گذشته در گفتگو با “کیکر” به هواداران دورتموند قول داد فصل آینده حداقل ۲۰ گل برای این تیم خواهد زد.
میشاییل زورک ،مدیر این باشگاه، امروز بعد از خواندن صحبت‌های این بازیکن اهل گابن در تیتر روزنامه‌های ورزشی آلمان، به “بیلد” گفت:” اوبا همیشه برای خودش اهداف بسیار بزرگی در نظر می‌گیرد؛ در مقابل استرسی که این شرایط ممکن است برای هر کسی بوجود آورد هم بسیار مقاوم است. چنانچه ما بستر لازم را برای او فراهم کنیم، حتما به خواسته‌هایش جامه عمل خواهد پوشانید. بنابراین تا جایی که بتوانیم به او کمک می‌کنیم و او را مورد حمایت قرار می‌دهیم. به فکر پر کردن جای ایموبیله هم هستیم تا همه فشار و مسئولیت خط حمله دورتموند روی دوش آوبا نباشد.”
گفتنی است آوبامیانگ در فصلی که گذشت ۱۶ گل زد و ۷ پاس گل داد که نقش بسزایی در خروج بروسیا دورتموند از بحرانی که گریبانگیرش شده بود داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا