بررسی فعالیت تیم هسته‌ای در خانه ملت

در این برنامه با کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان، امیر خجسته نماینده مردم همدان، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد، علیرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درباره حضور وزیر امور خارجه و رییس سازمان انرژی اتمی درباره …

در این برنامه با کمال علیپور نماینده مردم قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان، امیر خجسته نماینده مردم همدان، بهروز نعمتی نماینده مردم اسدآباد، علیرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درباره حضور وزیر امور خارجه و رییس سازمان انرژی اتمی درباره و ارائه گزارش از روند و نتایج مذاکرات هسته ای وین گفتگو شده است.

در این خصوص با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی هم مصاحبه شده است.

بررسی وضعیت اقتصادی ایران پس از لغو تحریم ها هم از دیگر موضوعاتی است که در برنامه خانه ملت به آن پرداخته شده که عیسی امامی نماینده مردم گرگان درباره آن توضیحاتی را ایراد کرده است. لایحه تمدید مدت آموزش قانون نظام سلامت اداری و طرح استفساریه قانون نظام پولی و بانکی کشور از دیگر موضوعاتی است که درباره آنها با حمیدرضا عباسی نماینده دماوند و محمدرضا پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان گفتگو شده است. در بخش اخبار کمیسیون ها هم غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمسار و عضوکمیسیون برنامه و بودجه، محمد حسین قربانی نماینده مردم آستان اشرفیه و عضو کمیسیون بهداشت و درمان، مرتضی افضل فرد نماینده مردم اردبیل و منصور آرامی نماینده مردم بندر عباس صحبت کردند.

“خانه ملت” به تهیه کنندگی محسن رفیعی، کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که پنج شنبه حوالی ساعت ۱۷ از این شبکه پخش می شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا