نادی: مگر آقای خوش خبر دکتر است؟

ه گزارش “ورزش سه”، روز دوشنبه اسامی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در جام واگنر اعلام شد که غیبت چند اسم در این لیست سوالاتی را به وجود آورده بود. امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد غیبت نادی به فارس گفته بود: « باید بگویم که نادی هیچ مشکلی با …

ه گزارش “ورزش سه”، روز دوشنبه اسامی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در جام واگنر اعلام شد که غیبت چند اسم در این لیست سوالاتی را به وجود آورده بود. امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد غیبت نادی به فارس گفته بود: « باید بگویم که نادی هیچ مشکلی با تیم ملی ندارد و تنها به دلیل مصدومیت در لیست تیم ملی قرار ندارد. وی برای رسیدن به تیم ملی فشار زیادی به خودش وارد کرد که همین موضوع موجب شد تا نتواند به آمادگی ایده‌آل برسد.»

بعد از این اظهارات علی نادی، کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال در واکنش خبر مصدومیتش گفت: « مگر آقای خوش خبر دکتر است که می گوید نادی مصدوم است؟ ایشان صلاحیت اظهار نظر در مورد سلامت جسمانی بازیکنان را ندارد. مصدوم بودن یا نبودن بازیکنان را پزشک تیم مشخص می کند نه سرپرست. قبل از آغاز لیگ جهانی پزشک تیم اعلام کرده بود که نادی از نظر او مشکلی ندارد و سایر موارد به تشخیص کادر فنی بازمی گردد. اما حالا مصدومیت را دلیل عدم دعوت من اعلام کرده اند. من تلاشم را کردم تا در اوج به تیم ملی بازگردم که نشد و از این موضوع گلایه ای ندارم اما مگر کسی از حال من خبر دارد که می گویند مصدوم است؟ »

نادی در مورد تمریناتش با تیم ملی هم گفت:« روزهای اول که به اردو ملی رفتم برخورد مناسبی با من نشد و مثل یک غریبه با من رفتار شد. یک سری اتفاقات از پیش تعیین شده بود و حضور تعدادی بازیکنان بی دلیل بود. همین که گفته اند تشکری و ظریف باید در لیگ برتر پیش‌رو خود را بازهم ثابت کنند تا به تیم ملی بازگردند مشخص است که موضع آنها چیست. بازیکنانی با این سابقه باید در لیگ خودشان را به مربیان نشان دهند. نمی خواهم در مورد این مسائل اظهار نظر کنم و فقط موضوعی که برای من اهمیت دارد سلامت خودم است که پا بر جاست و بدون مصدومیت و با آمادگی در حال بازی و تمرین هستم.»

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا