مشکل دروازه‌بان سیاه‌جامگان با توپ‌ آل‌اشپورت

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم سعید رمضانی، در مورد پیوستن محسن فروزان و میثم حسینی به تیم سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: حسینی قراردادش را با سیاه‌جامگان امضا کرده اما فروزان هنوز نتوانسته تسویه حسابش را از باشگاه استقلال بگیرد. هر زمانی که او نامه تسویه حسابش را بیاورد قراردادمان ثبت می‌شود. …


به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم سعید رمضانی، در مورد پیوستن محسن فروزان و میثم حسینی به تیم سیاه‌جامگان مشهد اظهار داشت: حسینی قراردادش را با سیاه‌جامگان امضا کرده اما فروزان هنوز نتوانسته تسویه حسابش را از باشگاه استقلال بگیرد. هر زمانی که او نامه تسویه حسابش را بیاورد قراردادمان ثبت می‌شود. با این دو انتقال، پرونده فعالیت سیاه‌جامگان در نقل‌وانتقالات بسته می‌شود.

وی در خصوص اینکه چرا دژان باندوویچ بوسنیایی با وجود امضای قرارداد با سیاه‌جامگان از این تیم جدا شد، عنوان کرد: باندوویچ دروازه‌بان خوب و کارنامه‌داری بود که قراردادش را هم با ما امضا کرد اما به خاطر برخی مسائل اعلام کرد نمی‌تواند در ایران بماند.

مدیر تیم فوتبال سیاه‌جامگان افزود: باندوویچ گفت که نمی‌تواند با توپ‌های آل‌اشپورت تمرین و بازی کند چون عادت دارد فقط با توپ‌های نایکی کار کند! به خاطر این مسئله و برخی از شرایط دیگر تصمیم گرفتیم تا با هم کار نکنیم.

رمضانی درباره اینکه آیا سیاه‌جامگان آماده آغاز لیگ است، گفت: بله، مشکلی از این بابت وجود ندارد من هم از فردا به مشهد می‌روم تا کارهای ثبت قرارداد بازیکنان را انجام دهم و تیم را برای بازی هفته آینده با استقلال آماده کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا